Powered By Blogger

zaterdag 29 juli 2017

Droomreis Kleurboek

                                                     ~ Review Droomreis Kleurboek ~
                                                                     Maria Trolle


Van bbnc uitgevers kreeg ik het mooie kleurboek Droomreis de 2e Titel van Maria Trolle.
Ik wil bbnc uitgevers hiervoor hartelijk bedanken.
Dit is het tweede kleurboek van Maria Trolle en natuurlijk bracht ook bbnc uitgevers dit prachtige kleurboek uit.






















Informatie van het internet:

Dit prachtige kleurboek stroomt over van liefde voor de kracht van de natuur. Volg Vivi, een meisje dat woont in een boomhut, op haar droomreis door het bos vol met de kleurrijkste dieren, bloemen, planten, vogels en fantasiefiguren. Ga mee op avontuur en laat je geest tot rust komen door de krachtigste kleuren te kiezen voor de weelderige natuur in Droomreis.

Maria Trolle is grafisch ontwerper en illustrator. Ze woont in Tyreso, net buiten Stockholm. Haar passie voor tuinieren loopt als een rode draad door haar werk; ze laat zich dagelijks inspireren door planten, bloemen en dieren - het liefst uit haar eigen tuin. Eerder verscheen van haar hand Botanische tuin, de Nederlandse vertaling van de wereldwijde bestseller Blomstermandala.



Hieronder een aantal voorbeelden uit het prachtige kleurboek:






Ik was zo benieuwd naar dit kleurboek, toen het bij mij op de mat viel ben ik gelijk gaan bladeren door het prachtige kleurboek om een plaat uit te kiezen die ik wilde gaan kleuren.
Ik koos voor een prachtige bloemenkrans en kleurde met een paar Prismacolor premier kleurpotloden en Faber castell polychromos die ik heb.
Deze kleurpotloden gingen geweldig in dit kleurboek, totaal geen druk hoeven zetten ze blenden ook echt geweldig mooi op het papier. Het papierkwaliteit in dit boek is dan ook overweldigend en zo stevig!
Ik ben ontzettend blij en trots op het eindresultaat.







De volgende plaat die ik koos is een prachtige bos bloemen in een mooie vaas geworden, ook deze plaat kleurde ik geheel met kleurpotloden, met Faber castell polychromos en prisma premier potloden.
Ik heb niet zo heel veel van deze kleurpotloden een paar kleurtjes maar, ze kleuren onwijs fijn, zo zacht!
De achtergrond is al zo in het kleurboek gedrukt dus je hoeft eigelijk niets aan de achtergrond te doen, dit vind ik ook erg leuk aan dit boek.







De derde en laatste plaat die ik heb gekleurd is een zeemeermin samen met het meisje Vivi geworden.
Deze plaat heb ik geheel ingekleurd met mijn Faber Castell Pitt artist stiften.
De Faber castell pitt artist stiften hebben een hele fijne en eigelijk best een spitse punt waardoor je makkelijk kunt kleuren maar bijvoorbeeld ook mee kunt handletteren.
Natuurlijk op dit super stevige papier hebben deze stiften niets doorgedrukt, daar ben ik natuurlijk weer ontzettend blij mee!






Ik ben erg blij met dit kleurboek, en geweldig dat ik deze mocht ontvangen ter recensie van bbnc.
Het kleurboek heeft echt een eigen verhaal over het meisje Vivi, wat je dus kunt inkleuren in jou eigen smaak en stijl met je eigen kleurtjes! Doordat dit papier zo lekker stevig is, met dank aan bbnc uitgevers kun je met vele materialen in dit boek werken, wat wil je nog meer?
De voorkant van het boek is ook weer prachtig afgewerkt met goudfolie evenals de achterkant van het boek.
Ik ga zeker nog veel plezier beleven aan dit kleurboek, en als jullie de nieuwe brochure al gezien hebben op de pagina bij bbnc, dan hebben jullie vast en zeker gezien dat er binnenkort weer een nieuw kleurboek uit gaat komen van Maria Trolle haar hand. Ik ben er weer erg benieuwd naar!

Wil jij dit boek nou ook graag en het verhaal inkleuren? Dan is het boek onder andere te koop bij: 
bbnc.nl
Bol.com

Het kleurboek kost: 14,99,-

ISBN: 9789045321875
FORMAAT: 259x217x20 mm
GEWICHT: 770 gram
UITVOERING: Hardback

Blogpagina Mandy kleurt
Facebookpagina Mandy kleurt



 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten