Powered By Blogger

maandag 19 juni 2017

Mein Sommer spaziergang

                                            ~ Review Mein Sommer spaziergang - Rita Berman ~


Van uitgeverij Luebbe kreeg ik het Duitse kleurboek toegestuurd: Mein Sommer spaziergang/ Mijn Zomerwandeling om te recenseren.
Ik wil uitgeverij Lubbe hiervoor heel hartelijk danken!
Een kleurboek vol met allerlei mooie zomerse platen, getekend door Rita Berman.






















Verhaal voorin het kleurboek vertaald in het Nederlands:

Op een warme zomerdag, pak ik het liefst smorgens al mijn strandtas, en ga ik het liefste naar de zee en wil ik gaan liggen in het gras.
Dan luister ik graag naar het geruis van de zee, en het zoemen van de insekten, die door de lucht zweven, genietend van de zon op mijn huid voordat ik ga afkoelen en in het water spring.

Van zo'n uitvlucht kom ik altijd vrolijk en vol ontspanning terug, het stralende licht en de warmte prikkelen mijn fantasie.
Ik hoop dat ik mijn gevoel verder aan jullie kan geven, als je mijn tekeningen geheel aan je eigen keuze kleur geeft.
Laat de zomer stralen!


Hieronder laat ik een aantal platen zien uit het kleurboek:








De eerste plaat die ik kleurde uit dit kleurboek is een vrolijke plaat geworden met een poes die door een raam zit te gluren.
Ik heb de plaat ingekleurd met verschillende Bruynzeel kleurpotloden de potloden deden het perfect op dit papier, en ik ben heel blij met het eindresultaat!
De roosjes in deze plaat heb ik niet allemaal met een kleur gekleurd, wilde een beetje een leuk tafereeltje maken en volgens mij is dat wel goed gelukt.








De volgende plaat die ik koos om te kleuren heb ik ook met kleurpotloden gekleurd.
Ik heb de Koh i Noor Polycolor kleurpotloden gebruikt en een witte gelpen in de rozen.
Ook deze kleurpotloden kleurden super in dit mooie kleurboek, en hoefde ik niet hard te drukken op het papier.
Het blenden gaat ook prima met een blenderpotlood, bij sommige stukjes heb ik wel iets harder gedrukt met de kleurpotloden om de kleur donkerder te krijgen.






De derde en laatste plaat die ik kleurde in dit kleurboek is ook een heerlijk zomers plaatje geworden.
Deze plaat heb ik geheel gekleurd met mijn stabilo stiften pen 68.
Ik dacht echt dat deze stiften zouden gaan doordrukken naar de achterkant van de andere plaat, omdat dit kleurboek dubbelzijdig gedrukt is. Gelukkig was dit dus niet het geval, en daar ben ik natuurlijk vreselijk blij mee!
De stabilo stiften gaan ook prima op het papier in dit kleurboek, en het eindresultaat mag er wederom weer wezen vind ik.
Enige nadeel wat ik vind, en dat heb ik natuurlijk zelf gedaan! Is de kleurpotloden een verkeerde kleur gegeven, was er mee bezig met die kleur dus heb ze allemaal zo gedaan.





Mein Sommer spaziergang is een Duits kleurboek en komt ook uit Duitsland, van een Duitse uitgever.
Ik ben hier natuurlijk ontzettend trots op dat ik voor deze uitgeverij dit kleurboek mocht recenseren!
Papier kwaliteit in dit boek is prima, met kleurpotloden kleur ik het liefste, maar ook de stabilo stiften pen 68 gingen geweldig in dit kleurboek en zoals ik al zei hebben ze niet doorgedrukt!
Het kleurboek is dubbelzijdig gedrukt.
Er staan genoeg leuke zomerse kleurplaten in voor urenlang kleurplezier, lekker voor de zomerse avonden bijvoorbeeld om deze platen te kleuren.
Dit kleurboek is ook prachtig afgewerkt zowel aan de voorkant als achterkant.

Wil jij nou ook graag dit boek aanschaffen na het lezen van mijn review, dat kan natuurlijk!
Het kleurboek is dan onder andere te koop bij:

www.luebbe.de
Het kleurboek kost: € 8,00,-

Uitgever: Bastei Lübbe
ISBN: 978-3-404-60929-1
Pagina's: 77
Uitvoering: Paperback

Blog Mandy kleurt 
Facebookpagina Mandy Kleurt 
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten