Powered By Blogger

woensdag 1 mei 2019

Review Hobbyshop-Online

              ~ Review achtergrond tekst Clearstempel Inktkussens & Nuvo Glittermarker ~
                                                                     Hobbyshop-Online



Deze keer heb ik iets besteld bij de webshop van Hobbyshop-Online en ze vonden het leuk om mij wat extra producten te sturen om hier een review over te schrijven! Hoe leuk is dat!
Als eerste wil ik Hobbyshop-Online hiervoor ontzettend bedanken!
Ik ben er mee aan de slag gegaan!





Informatie over de Achtergrond Tekststempel:


Set bestaande uit 1 grote achtergrond stempel met een tekst. Clear stamps zijn door hun doorzichtigheid heel fijn om precies mee te werken. Je ziet nauwkeurig waar je afdruk komt. Te gebruiken met elk soort stempelinkt. Plaats de stempel op een transparant acryl stempelblok. Maak je clear stamps na gebruik schoon met stempelreiniger of met zeep en water en bewaar ze op het plastic vel in de verpakking.
Informatie over de Versafine Onyx Black:
De Versafine inkt van Tsukineko is een zuurvrije pigmentinkt op oliebasis. De inkt is permanent, droogt snel en is na droging watervast. Dit houdt in dat stempelafdrukken kunnen worden ingekleurd met stiften en verf op waterbasis. De inkt zal dan niet uitlopen. Versafine inkt blinkt uit in scherpe afdrukken van details en is dik en dekkend. Ook is de inkt lichtecht en zal dus niet vervagen. Het kleine vierkante kussentje is van een handig formaat voor kleine stempels, maar ook grotere stempels kun je er eenvoudig mee van inkt voorzien. Druk altijd het stempelkussen op de stempel en niet andersom. Schoonnmaken met een vochtig doekje zonder olie, babydoekjes zijn hiervoor heel geschikt. De stempels schoonmaken met het doekje en droog deppen met een stukje keukenpapier. Deppen en niet inwrijven, anders vormen zich pluizen op de stempels. Op de foto proberen wij de kleur zo goed mogelijk weer te geven, maar er zijn altijd kleine verschillen met de werkelijkheid mogelijk.
Informatie over de Distress Oxide:
Distress Oxide inkt is een zogenaamde 'hybride’ inkt en combineert de eigenschappen van een dye-inkt (op basis van kleurstof) en een pigment-inkt (op basis van pigment). De inkt is daardoor geschikt voor blenden, stempelen en te gebruiken in combinatie met stencils. Deze inkt leent zich uitstekend voor het maken van achtergronden met bijvoorbeeld een blending tool. Daarnaast reageert de Distress Oxide inkt met water. Door er water op te sprayen ‘oxideert’ de inkt (vergelijkbaar met roesten) en dit zorgt voor een bijzondere uitstraling. De inkt blijft reageren als je er water aan toevoegt en wordt dus niet waterproof. Ook geschikt voor embossing. Ten slotte heeft de Distress Oxide inkt een chalky finish, wat wilt zeggen dat hij er krijtachtig uitziet. Te gebruiken op zowel licht als donker papier.


Ik ben begonnen met de achtergrond Tekst stempel om deze in mijn Bullet Journal te gebruiken en natuurlijk om te kijken of de Versafine Onyx Black niet zou doordrukken aan de achterzijde van de pagina, deze drukt gelukkig niet door! Yes goed nieuws!
Ook heb ik gebruik gemaakt van de Distress Oxide -walnut stain- om een vintage look te maken op de pagina, dit heb ik gedaan met een stempel tool waar foam op zit en daarmee gewoon uitgeveegd, ook deze drukte niet door!

Hier mijn resultaat van de pagina die ik maakte:




Ook maakte ik met de producten twee Memory dex kaartjes.. Jahoor nieuwe hobby naast het kleuren!
Voor het eerste Memory dex kaartje de Distress Oxide -walnut stain- kleur gebruikt en de Nuvo Glittermarker - sweet apricot voor een mooi glitterrandje 'geeft net dat beetje extra! Het kleine vlindertje rechts bovenin is een stansje en die heb ik gekleurd met de Nuvo Glittermarker.
Voor het tweede Memory dex kaartje gebruikte ik de gekregen Distress Oxide -fired brick- en een hartjes stencils voor de achtergrond. De dromenvangers stempeltjes had ik zelf al in huis.
Niet te vergeten de woordjes maakte ik met een Dymo Lettertang (wat een geweldig handig apparaatje)!





Tot slot maakte ik nog een laatste pagina in mijn Junk Journal ook met de mooie achtergrond tekst stempel welke ik kreeg van Hobbyshop-Online de Versafine Onyx Black gebruikt om de stempel te inkten, deze is echt mooi diepzwart, droogt snel op en drukt niet door ook niet in mijn Junk Journal, heel blij mee! Verder heb ik nog de woorden Sweet & Love geschreven met de Nuvo Glittermarker 'sweet apricot'.. Stickers gebruikt en washi tape in Vintage thema, ik hou ervan!






Wil jij nou ook met deze geweldige producten aan de slag en ben je enthousiast geworden van de mooie dingen die ik gemaakt heb met de producten van Hobbyshop-Online neem dan een kijkje op de webshop:
Klik op deze link: https://www.hobbyshop-online.nl/
Alles in deze review is bij hun verkrijgbaar enne nog veel meer leuks hoor!


Blogpagina Mandy kleurt
Facebookpagina Mandy kleurt






Geen opmerkingen:

Een reactie posten