Powered By Blogger

woensdag 18 december 2019

Kleurboek Masja's Christmas

                                              ~ Review Kleurboek Masja's Christmas ~
                                                              Masja van den Berg



Van Masja van den Berg kreeg ik haar mooie kleurboek Masja's Christmas kleurboek opgestuurd om hier een review over te schrijven, Superleuk!
Ik wil Masja hier uiteraard voor bedanken, voor haar vertrouwen en het opsturen van het mooie kleurboek vol met kerst kleurplaten!





Informatie van het internet:

Kerst editie!! 
Een heel kleurboek vol prachtige kerstkleurplaten.
Enkelzijdig gedrukt op dikpapier (250 gr) met een scheurlijn!
Maak jij er mooie kunstwerkjes van?
Hieronder laat ik jullie even twee hele mooie kerst kleurplaten zien:






Een lekker vrolijk kerst kleurboek dus van Masja haar hand! Er staan echt prachtige platen in die wachten om ingekleurd te worden!
En wat is nu leuker zo met de aankomende feestdagen om in dit kleurboek te gaan kleuren toch, het weer is er in ieder geval zeker naar, al denk ik dat we echt geen witte kerst gaan krijgen! Jammer!
Ook ben ik natuurlijk lekker zelf aan het kleuren geweest in dit mooie kleurboek en heb ik verschillende materialen gebruikt, ook gelpennen! 







De eerste plaat is deze leuke kerstkrans geworden, zelf vind ik deze plaat erg mooi geworden! Ik heb ook een foto gemaakt waarbij je het stukje wat met glitter gelpennen gekleurd is wat beter kunt zien, in het boek zelf is het veel mooier en beter te zien! Op de foto vind ik het alsnog niet zo heel duidelijk maar je kan het wel iets beter zien.
Ik heb de plaat gekleurd met Prismacolor Premier kleurpotloden en de Hybrid Dual Metallic gelpennen, deze gelpennen zijn zo mooi en hebben een geweldig kleurpigment!





Dit is de tweede plaat welke ik koos om kleur te geven, een schattig pluche teddybeer! Daar is toch iedereen dol op om lekker mee te knuffelen!!
Ik heb hiervoor mijn Faber Castell Goldfaber kleurpotloden erbij gepakt, kleuren ook heerlijk in het kleurboek trouwens! Favoriete merk kleurpotloden blijft toch wel de Faber Castell!
Ook natuurlijk in de kleuren wat met kerst en winter te maken heeft, zoals rood, groen, bruin, goud en zilver.


Voor nu zijn dit de eerste twee platen die ik in dit mooie kerst kleurboek gekleurd heb, maar er komen nog vast en zeker meer bij, met de kerstdagen is het lekker rustig dus dan heb ik eventueel alle tijd! 
Je weet het nooit op voorhand.
De platen in dit kleurboek zijn enkelzijdig gedrukt en hebben een perforatielijn waardoor je eventueel gemakkelijk de plaat uit het kleurboek kan halen en inlijsten, heb je gelijk een mooi kerstcadeautje toch! ;) 
Het papier is lekker stevig waardoor je met vele materialen in dit boek kunt kleuren! Dit vind ik zelf altijd wel heel prettig kleurboeken met stevig papier!





Wil je dit kleurboek ook nog graag in je collectie hebben en met de kerst lekker kleuren dan kan dat nog! En dan heb je het boek denk ik ook nog wel voor de kerst in huis, zodat je er in de kerstvakantie nog heerlijk in kunt kleuren!
Door op deze link te klikken kom je in Masja haar webshop, waar het boek te bestellen is: https://www.masjaswebshop.nl/


De prijs van het kleurboek bedraagt: € 9,99,- 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten