Powered By Blogger

maandag 29 augustus 2022

Het grote Creachick Doeboek

                                         ~ Review Het grote Creachick Doeboek ~
                                                Bbnc Uitgevers/Mus Creatief


Een Doeboek door creachick ontworpen! Hoe leuk is dat!
Er staan lekker veel opdrachten in die je kunt gaan uitwerken, 50 opdrachten dus er staat zeker genoeg in om jezelf eens uit te dagen!
Ook ik heb mezelf uitgedaagd en heb zelfs iets getekend! Dacht nou dit zal wel wat worden, want ik ben niet echt een tekenares, maar ik vind 't toch best wel leuk om te doen!
In deze review vertel ik jullie er graag meer over.




Samenvatting:

Geen idee waar je moet beginnen, angst voor de lege pagina of gewoon zin om je onder te dompelen in een grote hoeveelheid creativiteit? Duik dan in 'Het grote CreaChick doeboek' en laat je verrassen door de tekenopdrachten, challenges, oefeningen, uitleg en voorbeelden van creatieve duizendpoot CreaChick. Je wordt echt niet meteen in het diepe gegooid: CreaChick geeft je de nodige handvatten. Ze deelt haar tips en trucs om de opdrachten tot een goed einde te brengen en jouw vaardigheden naar een hoger plan te tillen. Bovendien vind je achter in het boek een lijst ideeën voor nog meer inspiratie!



Hier een aantal bladzijdes uit het Grote creachick Doeboek welke ik gemaakt heb:




Dit is een Regenboog - challenge een tekenopdracht! 
De opdracht is een Regenboog, dus regenboog kleuren en regenboog items. Volgens mij heb ik in deze tekening hier wel prima aan voldaan! Een lieve Eenhoorn in regenboog kleuren :-)






Deze opdracht is om te doedelen met pijltjes, er was al een beginnetje gemaakt en je kan het dan zelf verder afmaken, vond het erg leuk om te doen! gewoon pijltjes tekenen, simpel maar erg leuk!





Dit was een hele leuke opdracht! Huisjes natekenen.
Ik heb de huisjes eerst getekend met een Grijs Bruynzeel potlood 4B, en erna overgetrokken met een zwarte Faber Castell Pitt Artist pen S.
Mijn inspiratie vond ik onder andere uit het Grote Creachick Doeboek, maar ook op Google en Pinterest.





Hier mijn voor nu laatste opdracht, Je naam schrijven maar dan net even anders.
In allerlei handletter stijlen, je kan hier dan bijvoorbeeld denken aan blokletters, handschriftletters, sierletters, letters die je kunt inkleuren en nog veel meer!
Ik heb mijn opdracht op deze manier uitgevoerd met verschillende pennen/stiften en stijlen. 


Inhoud

Taal
Nederlands
Bindwijze
Paperback
Druk
1
Verschijningsdatum
april 2022
Afmetingen
24 x 17,1 x 1,4 cm
Aantal pagina's
128 pagina's
Illustraties
Met illustraties



Een enorm Vol en leuk Doeboek ontworpen door Creachick!
Onwijs veel leuke opdrachten staan erin om te maken en jezelf eens uit te dagen. 
Soms is dat niet makkelijk, dat weet ik zelf ook heel goed.
Maar wel goed om eens uit die comfortzone te stappen ;-)

Wil jij dit leuke creatieve Doeboek ook in je bezit hebben en ermee aan de slag gaan?
Dan kan je Het grote Creachick Doeboek Hier bestellen:  https://www.bol.com/nl/nl/p/het-grote-creachick-doeboek/9300000064090946/






























Geen opmerkingen:

Een reactie posten