Powered By Blogger

maandag 4 september 2023

Recensie Stitch Diamond Painting F4B

                                          ~ Review Diamond Painting Stitch ~ 
                                                     F4B Diamond Painting 



En nog een review over een Diamond Painting, deze keer over een best grote Diamond Painting! 
Ook deze Painting kreeg ik ter recensie van F4B Diamond Painting, waarvoor mijn hartelijke dank!
Deze Painting heeft een maat van 40x50CM een flinke dus, (ze kunnen en zijn er nog groter hoor)
Ik vond dit wel een leuk maatje om eens te doen, ben er dan ook wel echt even een tijdje mee bezig geweest. Het waren Vierkante steentjes, hierdoor krijg je toch wel een mooier resultaat met een painting vind ik persoonlijk als met ronde steentjes als je dus een volledige painting maakt op doek, of canvas.
Maar er zijn ook genoeg diamond paintings met ronde steentjes welke erg mooi zijn! Ook dat heb ik zelf al eens gemaakt.
Er zat ook nog een heel handig koffertje bij met buisjes waar de steentjes allemaal in kunnen nadat je ze uitgezocht hebt. Ik ben echt enorm blij met dit koffertje, echt superhandig! ook omdat je er nog dingetjes in kunt doen zoals je schudbakje, pennetje, waxblokje en noem maar op! Je kunt er echt veel in kwijt!





Zoals je ziet aan de foto's zitten er ook stickertjes bij, hier kun je de symbolen op tekenen op kleur zo weet je dus waar je steentjes horen op de Diamond Painting. Superhandig toch.
Ook bij deze painting zat weer een pennetje mee geleverd, een waxblokje een schudbakje en zelfs van die diamond paint velletjes die je over de plaklaag kunt doen, zo blijft je plaklaag van je painting gewoon goed plakken en tegelijkertijd zorg je ervoor dat er geen stof of wat dan ook op kan komen! Helemaal Top dus!






Op deze foto's zie je alles uitgestald en wat er dus allemaal bijgeleverd is wat ik al allemaal had opgenoemd, echt een geweldige service bij F4B Diamond Painting!



Hier was ik al bijna over de helft, wat wordt ie mooi! Nu al blij met het resultaat en kon ook niet wachten dat ik hem af had! Het plakken ging echt super ook, de painting pen die erop ligt had ik zelf al trouwens, deze heeft een andere dikte dan de roze paint pennetjes die je altijd met elke painting erbij geleverd krijgt, dit is een soort Reuma pen (geloof ik dat het genoemd wordt) Ik vind deze in ieder geval erg prettig Painten!



En dan is dit het Eindresultaat: 





Is mijn Stitch Diamond Painting niet Geweldig geworden? Ik ga hem binnenkort inlijsten en dan komt deze mooi op ons dochtertje haar kamertje te hangen!
Ik moet de witte omlijsting nog netjes eraf halen, snijden/ of knippen. En dan gaat ie in een mooie lijst!
Ook deze mooie grote Diamond Painting vond ik superleuk om te doen! Er zit zeker uren tijd in, maar als het dan af is heb je echt wel eer van je werk! Helemaal zelf gedaan ook, soms even ook geen tijd voor gehad want ja met een dochtertje van twee en half jaar heb je niet altijd tijd! ;)

Nogmaals Bedankt F4B Diamond Painting voor de prachtige spulletjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten