Powered By Blogger

dinsdag 21 november 2017

Winter kleurkaarten Jessica Palmer

                                                      ~ Review Winter kleurkaarten ~ 
                                                        BBNC Uitgevers/ Mus creatief


Van Bbnc Uitgevers mocht ik deze superleuke winter kleurkaarten ontvangen om ze in te kleuren en mijn mening te delen met jullie.
Ik wil Bbnc Uitgevers hier uiteraard hartelijk voor bedanken.
Er zitten 20 kleurkaarten in het doosje en natuurlijk 20 enveloppen om ze te kunnen versturen in een mooi sierlijk kartonnen doosje.




















Informatie van het internet:
 
De Winterkleurkaarten van Jessica Palmer brengen je meteen in winterse sferen en geven je een instant warm gevoel vanbinnen. Deze illustratrice geeft op haar eigen vakgebied en in haar eigen stijl vorm aan een prachtige set kleurkaarten. De luxe doosjes met 20 verschillende, inkleurbare winterkleurkaarten bevatten ook 20 bijpassende enveloppen. Verblijd je familie, vrienden en collega's in de decembermaand eens met een prachtige zelfgekleurde winterkaart!


Hieronder laat ik een aantal kleurkaarten zien uit het doosje:





Onlangs kreeg ik dit doosje met Winter kleurkaarten door de bus van Uitgeverij bbnc, getekend door Jessica Palmer, ik heb twee kleurboeken van haar Tangle Baai en Tangle Magie ik vond haar tekenwerk al zo mooi. Dus was ik natuurlijk ook erg benieuwd naar de Winter kleurkaarten.
Ik heb er al 3 af! Het ging zo lekker en deze leuke kaarten kleuren ook gewoon heerlijk weg :)
Doordat het kleurkaarten zijn kun je er ook met veel kleurmaterialen op werken, wat ik natuurlijk ook uitgeprobeerd heb!
Ik begin aan mijn eerste Winter kleurkaart.






Deze superleuke kaart natuurlijk in kerstsfeer twee lieve hondjes die de kerstboom optuigen, hoe leuk!
Ik heb ervoor gekozen om deze geheel in te kleur met kleurpotloden, ik heb hiervoor mijn oude  goedkope potloodjes erbij gepakt de Bruynzeel eurocolor en het Bruynzeel Keverblik.
De kleurpotloden kleurden geweldig op deze kaart nergens geen problemen mee! Ook met goedkope spulletjes kun je veel mee en mooi mee kleuren.







Dan het tweede leuke kaartje in kerstsferen, een kerstboom versierd met uiltjes en huisjes! Ik vind de kaarten echt geweldig!
Deze kaart kleurde ik met Stabilo 68 stiften en Stabilo 88 Fineliners, de fineliners heb ik gebruikt voor de wat fijnere details in de kaart.
Zowel de Stabilo stiften als de Stabilo fineliners hebben niets doorgedrukt! Dit omdat kaarten altijd veel dikker zijn. En zo kun je dus gewoon een lieve kerstboodschap achterop het kaartje schrijven.























Het derde en laatste winter kleurkaartje wat ik tot nu gekleurd heb is deze leukerd geworden, glas in lood raam met vogels en de kerstman.
Deze kleurde ik met Graph'it alcohol markers, natuurlijk de naam zegt het al Alcohol markers deze drukken altijd wel door! Ik heb er daarom ook iets onder gelegd tijdens het kleuren.
Je ziet aan de achterkant van het kaartje dat het ook heeft doorgedrukt, maar je kunt er nog steeds met een zwarte stift bijvoorbeeld een leuke of lieve kerstboodschap op schrijven, leuk om te geven maar ook leuk om te krijgen!






De Winter kleurkaarten getekend door Jessica Palmer, uitgegeven door Bbnc Uitgevers/ Mus creatief komen in een mooi sierlijk goudkleurig doosje.
Met daarin 20 prachtig getekende kleurkaarten in kerstsferen en 20 bijhorende enveloppen om ze te kunnen versturen tijdens de feestdagen.
Ik vind de kleurkaarten stuk voor stuk erg mooi en ze kleuren erg prettig, ik moet eerlijk toegeven het kaartje met de twee uiltjes vind ik het mooist en die bewaar ik dan ook voor het laatst om in te kleuren.

Wil jij nu ook zo graag in het bezit zijn van deze prachtige Winter kleurkaarten? Dan kan dat!
Het doosje met de Winter kleurkaarten van Jessica Palmer zijn onder andere te koop bij:
www.bbnc.nl
www.bruna.nl

De prijs van het doosje met de Winter kleurkaarten bedraagt: € 9,99


ISBN: 9789045322070
Formaat: 159x158x27 mm 
Gewicht: 270 Gram
Auteur(s): Jessica Palmer
Uitvoering: Kaarten















Geen opmerkingen:

Een reactie posten