Powered By Blogger

dinsdag 21 november 2017

Puur Natuur Kleurboek

                                                    ~ Review Puur Natuur Kleurboek ~ 
                                                                Lantaarn Publishers




Laat u inspireren door de schoonheid en energie van Moeder Natuur met dit boek vol prachtige ontwerpen. Geef u creatieve kant de vrije teugel in een eerbetoon aan de wonderen van de natuur om u heen. Met honderden fantastische illustraties, vol prachtige bloemen, tuinen en nog veel meer om van te genieten. Honderden mooie ontwerpen, goed voor uren kleurplezier en ontspanning.






Eerste indruk 


Het is een stevig maar zwaar boek, De papierkwaliteit is erg stevig.
De materialen die ik heb gebruikt in het kleurboek Puur Natuur waren heel goed te doen.
Met kleurpotlood kleuren was wat moeilijker door het wat gladde papier.
De platen in het kleurboek zijn dubbelzijdig gedrukt waardoor kans op doordrukken aanwezig is.
Met gelpennen kleuren vind ik niet zo'n succes dit vanwege vlekken omdat je over je werk heen gaat.
Verder vind ik het een leuk kleurboek met veel gevarieerde platen.

Informatie over het boek  

Aantal pagina's: 128
Bindwijze: Hardcover
Afmeting: 297 x 212 x 19 mm
Taal: NL 


Review - Puur Natuur kleurboek 

Het kleurboek heeft een hardcover aan de voor en achterkant waardoor het boek goed open blijft liggen.
Op de voorkant staan mooie gekleurde bloemen en het ziet er vrolijk uit.
Er staan genoeg ontwerpen in om te kleuren.







Eigen creaties


Ik koos 3 willekeurige kleurplaten uit het kleurboek en deze laat ik hieronder zien.

De eerste plaat uit het Puur Natuur kleurboek heb ik gekleurd met fineliners dit ging erg goed door de gedetailleerde plaat kun je met fineliners de fijne lijnen in de plaat mooi inkleuren.
Omdat de plaat erg fijn getekend is ben ik wel even "zoet" geweest met deze plaat om te kleuren.




De tweede plaat heb ik gekleurd met aquamarkers deze markers kleurden erg fijn over het gladde papier, ze hebben helaas wel licht doorgedrukt op de achterkant van de plaat, omdat dit boek dubbelzijdig is gedrukt zie je dit dus wel.
Het Puur Natuur kleurboek is alleen niet geschikt voor alcohol markers, want dit drukt zeker weten door! Zelf kleur ik niet met alcohol markers omdat ik hier niet tegen kan.




De derde is gekleurd met Da Vinci kleurpotloden en Bic viltstiften dit zijn budget kleurmaterialen, maar ook budget materialen geven een mooi resultaat.
De Bic viltstiften kleurden erg fijn op het papier maar hebben ook licht doorgedrukt, met de Da Vinci kleurpotloden moest ik wel wat harder druk uitoefenen dus dit ging na een tijdje kleuren wel wat zeer doen aan mijn vingers.
Ik heb de achtergrond ingekleurd met een blauwe kleurpotlood van het merk Da Vinci.


Mijn mening 






Ik vind het kleurboek Puur Natuur een leuk en gevarieerd boek.
Er staan zowel moeilijke als makkelijke platen in, en voor ieder wat wils.
Dikke en dunne lijnen getekende platen wat mij dus erg aanspreekt. Ik weet nog niet of ik er veel in zal kleuren, maar het is zeker een kleurboek wat in mijn collectie niet mag ontbreken.
Als je veel van de natuur houd is dit boek zeker een aanrader voor je.
Er staan veel prachtige ontwerpen in uit de natuur.

Het Puur Natuur kleurboek is te koop bij: 
www.lantaarnpublishers.nl 

Voor de prijs van: € 9,99

                                                      

                                                   www.lantaarnpublishers.nl






Geen opmerkingen:

Een reactie posten