Powered By Blogger

maandag 23 oktober 2017

In de pocket Mindful kleuren voor volwassenen

                                     ~ Review In de pocket Mindful Kleurboekje ~
                                                       Lantaarn Publishers


Van Lantaarn Publishers mocht ik dit kleine In de pocket Mindful kleurboekje ontvangen om deze te testen en daarna een review over te schrijven.
Ik wil Lantaarn Publishers hiervoor hartelijk danken.
Het is een leuk klein kleurboekje met allerlei verschillende ontwerpen om in te kleuren en er zit ook in het boekje zelf als je de flap opendoet een klein setje kleurpotloden bij!






















Informatie van het internet:

Kleuren is de perfecte manier om te ontspannen. Talloze mooie ontwerpen, goed voor uren kleurplezier en ontspanning. Geef de afbeeldingen kleuren uit de werkelijkheid of gebruik uw fantasie! Dit handige pocketformaat past in elke handtas, inclusief 10 kleurpotloden.


Hieronder laat ik een aantal platen zien uit het kleurboekje:






Erg benieuwd was ik naar dit kleine leuke kleurboekje, dus ging ik eerst maar eens even kijken welke platen ik kon verwachten, er staat veel priegelwerk in! Dat zou dus een leuke uitdaging worden, waar ik wel van hou.
Ik sloeg de bladzijdes om en kwam er wel gelijk achter dat het boekje niet echt lekker open blijft liggen, waardoor je dus met je andere hand het boekje moet vasthouden of er iets zwaar op zetten.
Dit vind ik een beetje onhandig tijdens het kleuren dus hield ik de andere kant van het boekje vast met mijn hand terwijl ik de andere kant aan het inkleuren was.
Ik begin met de eerste plaat uit het boekje.








De eerste plaat die ik kleurde is deze met allerlei cirkels geworden, ik kleurde het in met de kleurpotloden die bij het boekje in zitten.
De kleurpotloden kleurden goed hoor die erbij zitten! Wel raken ze wat sneller op omdat het kleine potloodjes zijn.
Ik gaf de cirkels allerlei kleuren en heb ook alle 10 de kleuren potloden gebruikt die erbij zitten.
Ik vond het wel geinig om deze allerlei kleuren te geven en het resultaat mag er zeker wezen.






De tweede plaat die ik koos heb ik ook allerlei kleuren gepakt, net waar ik zelf zin in had. Ik heb in deze plaat mijn Faber Castell stiften erbij gepakt, deze kleurden erg fijn op het papier in dit boekje.
Aan de achterzijde van de plaat heeft het heel licht doorgedrukt dit vind ik zelf niet een heel groot probleem, dit omdat je aan de achterzijde kunt schrijven waar je de plaat hebt ingekleurd en op welke datum je deze hebt gekleurd. Superleuk en handig om te onthouden waar en wanneer je iets gekleurd hebt.








De derde en laatste plaat die ik kleurde in dit boekje zijn deze wormpjes geworden! Het lijken wel op van die snoepjes die je in de snoepwinkel kan kopen ;) Ik ken ze nog wel van vroeger maar dan de zure wormpjes, ooh wat vond ik die lekker als kind! Tegenwoordig ben ik ze uitgegeten hoor, vroeger een beetje teveel van gesnoept denk ik!
Ik gebruikte in deze plaat ook kleurpotloden van het merk Derwent de coloursoft, deze gleden over het papier heen, hele fijne kleurpotloden op waxbasis.
Het is een leuk klein kleurboekje, super voor bijvoorbeeld onderweg in de trein of in de bus.
Of gewoon om thuis in te kleuren. Wat ik niet zo handig vind is dat het boekje niet goed open blijft liggen waardoor je het dus aan een kant moet tegenhouden, dit kleurt niet echt handig.
Daardoor is het kleurboekje nog niet minder mooi, er staan namelijk (vind ik) wel hele mooie platen in! Er zitten standaard 10 kleurpotloden bij in het boekje en hij past vast en zeker in de handtas!
De platen zijn dus dubbelzijdig, aan de achterkant zoals ik eerder vermeld had kun je dus schrijven op welke datum je de desbetreffende plaat hebt gekleurd en waar.
Het boekje heeft ook een flapje met een magneet erin waardoor je het boekje wel goed kunt afsluiten, dit vind ik echt een groot voordeel!

Wil je nu ook graag dit leuke kleine In de pocket Mindful kleurboekje aanschaffen, dan kan dat!
Het In de pocket Mindful kleurboekje is te koop bij:
www.lantaarnpublishers.nl

De prijs van dit kleurboekje bedraagt: € 8,99


Productspecificaties

Aantal pagina's: 96 
Bindwijze: Magneet
Afmeting: 179 x 131 x 25 mm
Taal: NL 


Blogpagina Mandy kleurt 
Facebookpagina Mandy kleurt 
 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten