Powered By Blogger

zaterdag 24 november 2018

The Magical Garden Party Kleurboek

                              ~ Review The Magical Garden Party kleurboek ~
                                                              Mel King


Van Illustrator Mel King Mocht ik dit leuke kleurboek: The Magical Garden Party ontvangen ter recensie.
Ik wil Mel King hiervoor hartelijk danken.
Ik heb al eens eerder een kleurboek voor haar mogen recenseren, ze heeft namelijk meerdere erg mooie kleurboeken!
Dit kleurboek staat vol met de mooiste tuinen, bloemen en planten, maar ook vlinders en vogels voor ieder wat wils dus!





The Magical Garden Party is een hartstikke leuk kleurboek vol met mooie tuinen en alles wat daarmee te maken heeft.
De platen in het kleurboek zijn enkelzijdig gedrukt waardoor je met meerdere kleurmaterialen in dit boek kunt kleuren!
Leg er wel iets van een extra blanco blaadje onder, het papier is niet heel erg dik, dat blaadje voorkomt dan, dat mocht je graag met stiften kleuren deze niet doordrukken op je volgende plaat!
Het papier is best dun, dat is wel een beetje een nadeel want er staan echt prachtige platen in dit kleurboek.


Hieronder een aantal platen uit het kleurboek:







Een aantal prachtige platen uit het kleurboek met lieve dieren in de mooiste tuinen.





De eerste plaat die ik koos om te gaan inkleuren is deze prachtige vlinder geworden in verschillende kleuren maar vooral heb ik voor herfst tinten gekozen, daar is het ook prima de tijd voor!
De gehele plaat heb ik ingekleurd met stiften: Caran d'Ache Fibralo Brush.
Deze stiften hebben wel doorgedrukt aan de achterkant van de plaat, ik heb er dus een blanco vel onder gelegd zodat het niet door zou drukken naar de volgende plaat in het kleurboek!




Voor de volgende plaat heb ik gekozen om met kleurpotloden te kleuren en wel met de Prisma Premier potloden, deze kleuren boterzacht! En dus heel erg fijn voor in dit boek.
Ook als ik met potloden kleur leg ik er altijd een velletje tussen gewoon omdat ik dat fijn vind, ik doe het eigenlijk altijd wel in elk kleurboek!
Ik vind zelf deze plaat erg mooi geworden en ben dan ook zeer tevreden met het eindresultaat!






Voor nu is dit de derde en laatste plaat welke ik heb gekleurd in dit kleurboek.
Ook deze leuke plaat met bloemen heb ik ingekleurd met kleurpotloden en koos ik voor mijn oude vertrouwde Bruynzeel Eurocolor potloden, ze blijven gewoon heerlijk kleuren!
De achtergrond heb ik gedaan met Pastelkrijt van Eyck, prima pastelkrijt van de action! Ik kan er heel fijn mee werken in mijn kleurboeken.





Een weer erg leuk kleurboek die ik bij mijn collectie kan bijvoegen.
De cover van het kleurboek is een softcover als alle platen ook ongeveer die dikte hadden als de cover was het echt geweldig geweest, ik vind het best jammer dat zo'n mooi kleurboek, dat er dan zo dun papier wordt gebruikt, ik heb dit ook al wel veel gelezen maar je wil dan toch zelf ervaren hoe het aanvoelt en kleurt.
Met kleurpotloden kan je echt wel prima in dit boek kleuren maar met stiften zou ik wel wat voorzichtig zijn of er iets onder leggen voor de zekerheid!
Met Alcoholmarkers in dit kleurboek zou ik wel echt afraden, maar dat is natuurlijk ook ieder voor zich.

Mocht je dit kleurboek ook graag willen hebben en bestellen, dan kan dat via deze link: https://www.amazon.com/Magical-Garden-Party-Colouring-Grown-Ups/dp/154516648X


Product details


  • Series: Creative Colouring Books For Grown-Ups (Book 4)
  • Paperback: 116 pages
  • Publisher: CreateSpace Independent Publishing Platform (February 14, 2018)
  • Language: English
  • ISBN-10: 154516648X
  • ISBN-13: 978-1545166482
  • Product Dimensions: 8.5 x 0.3 x 8.5 inches


Blog Mandy kleurt



Geen opmerkingen:

Een reactie posten