Powered By Blogger

dinsdag 1 maart 2022

Mijn Bullet Journal Kolibrie

                                         ~ Review Mijn bullet journal (Kolibrie) ~ 
                                                 Bbnc Uitgevers/Mus Creatief



Bbnc Uitgevers/ Mus creatief brachten weer een nieuwe serie Mijn bullet journals uit! 
En deze mooie zag ik voorbij komen de Kolibrie variant, ik vind het zulke mooie en vooral inspirerende beestjes dus ik kon het niet laten om hier toch voor te gaan!
Ik vind dan ook de kaft ontzettend mooi! Ben er erg blij mee!

























Informatie van internet:

De basis voor een bullet journal is een leeg notitieboek met dotted papier. Een bullet journal heeft een vaste basis die je daarna verder kunt personaliseren. Sommige mensen stoppen ontzettend veel tijd in het personaliseren van hun bullet journal en versieren hem met handletters, doodles, ingewikkelde diagrammen en tekeningen... dat kan, maar hoeft natuurlijk niet. Hoe meer je met je journal doet, hoe bedrevener je erin wordt.

Voor wie is een bullet journal?

-Voor mensen die overal lijstjes rond laten slingeren.
-Voor mensen die van pen en papier houden.
-Voor mensen die doelen stellen en hun voortgang bijhouden.
-Voor mensen die gewoonten bijhouden in een logboek.
-Voor mensen met een plan.
-Voor iedereen die een plan zou willen hebben of meer orde in hun leven willen.

-Voor iedereen die een dagboek of agenda bij zou willen houden. 


Hier heb ik foto's gemaakt van wat er voor in Mijn bullet journal zit:
Een handige Mijn Key daar kun je dus je dingen op schrijven die voor jou belangrijk zijn en ze dan markeren met een patroontje, zoals bijvoorbeeld een sterretje is voor belangrijke zaken, een hartje is voor om dingen niet te vergeten een wolkje is voor het weer.. Ik noem maar wat op!
Je kunt vanalles bedenken wat je wil, inspiratie genoeg toch!





En dan heb je dus hier ook nog een heel handig Mijn bullet journal Crash Course boekje, dit boekje staat vol met inspiratie, uitleg wat nu een bullet journal is.
Wat je nodig hebt ervoor, en eigenlijk als je een pen hebt daar kun je al een hele hoop mee hoor! ;)




























Tegenwoordig vind ik het gewoon leuk (als ik er tijd voor heb) en das echt niet elke dag hoor!
Om gewoon mijn dag op te schrijven hoe deze was en wat we hebben meegemaakt en hebben gedaan.
Ook vind ik het leuk om gewoon een beetje inspiratie op internet te gaan zoeken en daar dan iets mee in Mijn Bullet Journal te gaan doen. Ik zal daarvan ook twee foto's plaatsen.










Ik vind deze twee pagina's in mijn Bullet Journal toch ook wel erg leuk geworden!
En een zonnetje met allerlei dingen die je blij maken daar wordt je toch zo al blij van als je dan terug gaat bladeren in Jouw boekje, dan tovert dat vast & zeker een lach op je gezicht!





















Verder kan ik nog vertellen dat de bladzijdes puntjes/dots hebben, zoals velen wel weten (denk ik)
Het papier is ook weer prima niets op aan te merken vind ik, heb die zon bijvoorbeeld met stiften gedaan de Faber Castell Pitt artist stiften en deze hebben niet doorgedrukt op de volgende bladzijde, dus daar ben ik weer erg blij mee! Meer kan ik er eigenlijk niet zo heel veel meer over vertellen!

Wil jij nu ook deze te gekke en mooie Kolibrie Bullet Journal?



ISBN:9789045326962
Auteurs:Nicole Neven
Bindwijze:Paperback
Extra:240 pagina's


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten