Powered By Blogger

woensdag 30 maart 2022

Wereld vol wicca kleurboek

                                            ~ Review Wereld vol wicca Kleurboek ~
                                                      Bbnc Uitgevers/Mus creatief



Weer een heel gaaf kleurboek die ik mocht recenseren, deze keer een magisch en mindful kleurboek vol moderne hekserij.
Bbnc Uitgevers/Mus creatief bedankt voor het beschikbaar stellen van een review exemplaar!






Informatie van het internet:

Geef kleur aan een magische en mindful wereld vol moderne hekserij. Dit boek is een betoverend feest vol symbolen uit de natuur en mystiek, inclusief kruiden, kristallen, tarotkaarten, mandala's en manen. Het omarmt hun schoonheid en verklaart hun belang.


Hier een aantal platen uit het kleurboek:









Wat is dit ook weer een leuk kleurboek! Veel diversiteit in de platen met magie mindfulness en hekserij!
Het kleurboek is alleen al leuk om in te mogen bladeren er staan echt vele leuke platen in.
Het kleurboek is dubbelzijdig gedrukt met aan de linkerzijde een stukje schrijven over de plaat, bijvoorbeeld bij een plaat van mij die ik ingekleurd heb: Het symbool van de Drievoudige Godin bevat een wassende (toenemende) maan, een volle maan en een krimpende (afnemende) maan.
Die verwijzen naar de drie fasen van het vrouw-zijn : de Maagd, de Moeder en de Oude vrouw.
Tevens vertegenwoordigt dit teken alle aspecten van de goddelijke vrouwelijke macht.






Deze mooie plaat waarvan het stukje schrijven een stukje omhoog al staat is deze mooie poes, ik vond het lastig welke kleuren te gebruiken dus ben ik eigenlijk gewoon maar los gegaan en gedacht we zien wel hoe het gaat worden! Ik ben best tevreden hoe het uiteindelijk heeft uitgepakt!
Deze plaat heb ik ingekleurd met mijn Faber Castell Goldfaber kleurpotloden, deze kleurpotloden kleuren wat harder. Maar dit was voor mij geen probleem :)

 



Deze mooie grote beer is mijn volgende plaat geworden die ik inkleurde.
Ik heb in deze plaat gebruik gemaakt van de Stabilo 68 stiften en Hybrid Dual Metallic gel pennen.
De stiften en gelpennen drukken niet door in het kleurboek maar je kan wel iets ghosting zien. Voor mij is dit geen probleem omdat daar dus van de volgende plaat het stukje schrijven staat.
Ik kleur liever wel met kleurpotloden in dit mooie kleurboek, dit omdat ik ook graag kleur met potloden inplaats van met stiften.




Mocht je ook dit gave kleurboek willen, dan is hij via deze link te bestellen:  https://www.muscreatief.nl/producten/9789045325972-wereld-vol-wicca-1599 


ISBN:9789045325972
Auteurs:Claire Scully
Bindwijze:Paperback
Extra:96 pagina's







Geen opmerkingen:

Een reactie posten