Powered By Blogger

vrijdag 5 januari 2024

Review Dromenvanger Diamond Painting - Steen voor steen diamond painting

                                    ~ Recensie Dromenvanger om te Diamond Painten ~
                                                Steen voor Steen Diamond Painting 



Wat was dit onwijs leuk om te doen even heerlijk zitten priegelen, soms weer de kettinkjes los halen omdat het niet zat zoals ik wilde, maar ik ben stug door gegaan tot het naar mijn zin was!
Daarna heerlijk alle steentjes plakken op de daarvoor bestemde plekken.
Ik wil Steen voor steen Diamond Painting hier uiteraard voor bedanken!



Samenvatting

Een geweldig projectje deze Diamond Painting dromenvanger. Ze zijn er in diverse designs om jou te laten genieten van je nachtrust!!

 Compleet pakket inclusief toolset en alle benodigde onderdelen, kettinkjes en veren.


Hier zie je het uitgepakte pakketje wat er dus zoal in zit!
Er zit bij: Steentjes, pennetje, waxblokje, schudbakje, veertjes (die heb ik niet gebruikt) kettinkjes, kraaltjes, oogjes om mee te bevestigen, veertjes van de dromenvanger zelf die je moet beplakken met de bijgeleverde steentjes. De ronde dromenvanger zelf, werkbeschrijving.

Ik was een beetje te enthousiast met beginnen dus heb van het doosje waar alles in zat helemaal vergeten een foto van te maken! Maar dat doosje gaat het verder natuurlijk ook niet om, maar om de dromenvanger zelf ;-)


Het begin:


Hier zie je het begin, ik heb alles al aan elkaar gepriegeld zoals je kunt zien, via de werkbeschrijving kun je precies volgen waar het hoort en hoe je het aan elkaar kunt maken/bevestigen.
Soms had ik een beetje ruzie met die kettinkjes die dan niet goed zaten en dan moet je ze even los halen.
Na alles aan elkaar gemaakt te hebben ben ik begonnen met het leukste werk! Het plakken van de steentjes. Het is niet moeilijk! Maar een hele leuke hobby zelfs, iedereen kan wel Diamond Painten.

Ook bij deze Dromenvanger hield ik wat steentjes over, ik heb ze bewaard in de meegeleverde zakjes. Altijd handig als je iets te kort komt en het is dezelfde gelijkende kleur bijvoorbeeld. Maar je zou 'als je dat leuk vind' er ook andere dingen mee kunnen maken of versieren!

En dan zie je hieronder de foto's van mijn Eindresultaat!  Ik vind de Dromenvanger echt heel mooi geworden!
 






Natuurlijk krijgt deze een heel mooi plekje in de slaapkamer! 
Ik heb trouwens de meegeleverde veertjes voor bij de Dromenvanger niet gebruikt, omdat ik mijn dromenvanger dan veel te druk vond worden! Zo vind ik hem precies goed & superleuk!


Deze Dromenvanger kost: En is er in verschillende stijlen.

€18,95 EUR


Wil jij deze ook graag gaan maken?! Dan kan je hem via deze link bestellen: https://steenvoorsteendp.nl/products/diamond-painting-dromenvanger
en met code: MANDYKLEURT10 krijg  je ook nog eens 10% korting bij besteding vanaf 25 euro! Is dat nou niet tof! De code is overigens geldig tot 31-01-2024! Dus niet te lang twijfelen en bestellen :-)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten