Powered By Blogger

dinsdag 12 december 2017

Dromenvanger - Tomislav Tomic

                                                                 ~ Review Dromenvanger ~
                                                                         Tomislav Tomic


Van Bbnc Uitgevers/ Mus creatief kreeg ik dit prachtige bewerkelijke kleurboek ter recensie.
Ik wil Bbnc Uitgevers/ Mus creatief hiervoor ontzettend bedanken!
Dromenvanger dat is de titel van dit geweldige kleurboek, nu zul je denken dromenvanger? Er staan dus geen dromenvangers in dit kleurboek mocht je dit denken ;)
Het lijkt een simpel kleurboek, maar dat is het zeker niet!





















Informatie van het internet over het kleurboek:

Welkom in de wondere wereld van Tomislav Tomic'. Ontspan en ga op een bijzondere reis door zijn droomachtige fantasiewereld. In de betoverende illustraties ontmoet je talloze kleurrijke dieren, feeën, elfjes, zeemeerminnen, draken, eenhoorns en vele andere mythische wezens. Je bezoekt mysterieuze kastelen verborgen in de nevel, je loopt door betoverende bossen en duikt in mysterieuze onderwaterkoninkrijken. In de wereld van 'Dromenvanger' beleef je het avontuur van je leven.



Hieronder laat ik een aantal platen zien uit het kleurboek:











Ik kreeg dit kleurboek van Bbnc Uitgevers opgestuurd, erg nieuwschierig dat ik was toen het op de mat lag pakte ik het boek uit.
Ik dacht in eerste instantie wat een simpel kleurboek, de kaft is zo gewoontjes terwijl het oorspronkelijke kleurboek Zemlja Snova toch ook een prachtige en bewerkelijke voorkaft heeft.
Maar Bbnc Uitgevers/Mus creatief heeft wel vele mensen blij gemaakt door dit prachtige kleurboek in Nederland uit te brengen! Onder andere ook mij!
Dit kleurboek neemt je mee in een droomachtige fantasiewereld met vele kleurrijke dieren elfjes, zeemeerminnen en noem maar op!
Ik was zo nieuwschierig en ben lekker gaan bladeren in het kleurboek.
Wauw was het bij mij, wat een machtig mooie platen staan er in dit boek en zo bewerkelijk.
Welke plaat ga ik nu in vredesnaam kiezen er staat zoveel moois in!




Eindelijk kon ik dan toch voor een plaat kiezen uit dit kleurboek en dat is deze mooie fantasie boom geworden.
Ik kleurde de plaat met verschillende kleurpotloden, ik gebruikte: Faber Castell Polychromos, Bruynzeel Design en merkloze kleurpotloden die uit het buitenland komen.
Alle kleurpotloden kleurden erg prettig in dit kleurboek, ben er wel even een tijdje mee zoet geweest om deze plaat helemaal in te kleuren. Dat doe je niet even in een paar uurtjes of in een dag.
De platen in het kleurboek zijn best bewerkelijk, dus wil ik zelf wel goed opletten dat je geen stukje verkeerd kleurt, dit zou dan toch eeuwig zonde zijn!





De tweede plaat die ik koos om te kleuren is dit mooie fantasie rijke paard geworden.
En een fantasiepaard in deze kleuren kan zeker wel, in paars en roze tinten!
Deze plaat heb ik geheel ingekleurd met kleurpotloden en wel met mijn Faber Castell Polychromos.
Gewoon omdat ik heel graag kleur met deze potloden, ze kleuren zeer prettig.
Ook de achtergrond heb ik met dezelfde kleurpotloden gekleurd.
Allerlei kleuren heb ik gepakt, maar vooral voor het mooie paard gebruikte ik vooraal paars en roze tinten.
Deze plaat heb ik ook niet even in een paar uurtjes of een paar dagen gekleurd hoor ;)
Een aantal dagen heb ik er wel over gedaan, maar hoe houdt je dan de kleuren bij elkaar als je gaat opruimen. Ik deed de kleuren die ik heb gebruikt in deze plaat even in een apart pennenbakje zodat ik wist welke kleuren ik gebruikt heb anders pak je wellicht de verkeerde kleuren erbij, zul je net zien!




Een heel verhaal zou ik kunnen schrijven over dit mooie kleurboek, er staan echt gewoon zulke mooie en bewerkelijke platen in dit boek.
Ik ga waarschijnlijk in dit kleurboek alleen met kleurpotloden kleuren, waarom? Ik kleur het liefste met kleurpotloden en de platen in dit kleurboek zijn dubbelzijdig gedrukt mocht het dan doordrukken, dat vind ik gewoon echt doodzonde!
Laat je fantasie in dit kleurboek de vrije loop! Waarom een paard niet gewoon paars en roze tinten geven? Zoals ik deed. Alles kan en mag!
Dit kleurboek vraagt om gekleurd te worden met heel veel fantasie.
Zoals eerder vermeld in deze recensie vind ik de kaft een beetje saai, maar zodra je de binnenkant ziet ben je echt verkocht! Ik ben verliefd op dit kleurboek :)

Ik raad jullie dit kleurboek: Dromenvanger dan ook allemaal aan.

Het kleurboek Dromenvanger is onder andere te koop bij:
www.bbnc.nl
www.bol.com

De prijs van het kleurboek bedraagt: €14,99


ISBN: 9789045321868
Formaat: 251x250x13 mm
Gewicht: 562 gram
Auteur(s): Tomislav Tomic
Uitvoering: Paperback

Blogpagina Mandy kleurt
Facebookpagina Mandy kleurt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten