Powered By Blogger

dinsdag 19 maart 2024

Kleurboek Wildlife - Kleuren op nummer met Glittereffect & 12 Permanent markers

           ~ Review Kleurboek Wildlife - Kleuren op nummer met Glittereffect & Permanent markers ~
                                                     Imagegroup Holland B.V.



Van ImageGroup Holland mocht ik een superleuk Glitterkleurboek op nummer ontvangen ter recensie! 
Uiteraard wil ik ImageGroup hier hartelijk voor danken!
Kleuren op nummer is normaal niet echt voor mij weggelegd maar het is met glittereffect! Dus dit moest ik wel proberen.
En wat is het leuk om in dit glitter kleurboek te kleuren! Ook kreeg ik bij het kleurboek een bijpassend setje van 12 Permanent markers. Hartstikke leuk natuurlijk want daarmee kan ik gelijk in dit glitter kleurboek gaan kleuren, deze set permanent markers zijn 1 op 1 gekoppeld ze staan dus ook gelijk met de nummers in het kleurboek, je hebt dus nummer 6 bijvoorbeeld en op je kleurplaat onderin zie je welke kleur je dan nodig hebt en daarmee kleur je alle nummers 6 in! En zo dus verder. 
Handig toch? 





Ik laat jullie ook gelijk de set permanent markers natuurlijk zien! Deze set bevat 12 mooie kleuren, en ze zijn dus permanent! 







12 heldere basis kleuren, zoals ik al zei zijn ze permanent en dat drukt dus altijd door! Let hier wel even op als je ermee in je kleurboek(en) gaat kleuren, dit glitter kleurboek is enkelzijdig gedrukt dus dat is wel erg fijn! Ik zelf leg er eigenlijk altijd een of twee blanco vellen papier achter de plaat die ik ga kleuren. dit om het doordrukken te voorkomen op je volgende plaat, zou anders zonde zijn!


Samenvatting kleurboek: 

Volg de nummers en vul de kleurpuzzel vakje voor vakje in.
- Je hoeft zelf niet over de invulling na te denken, want onderaan elke pagina staat welke kleur bij welk nummer hoort.
- Focus alleen op het kleuren.
- Pak je permanent markers en zie een prachtig kunstwerk onder je neus ontstaan.
- Zo makkelijk én rustgevend kan kleuren zijn! Kleur: Dessin
- Kleur: Gemengd
- Doelgroep: Volwassene
- Nieuw artikel: Ja



Samenvatting Permanent Markers:  

Set van 12 mooie heldere permanent markers. Perfect te gebruiken voor glitterkleurboeken.


Hier een aantal platen uit het Glitter kleurboek: 








Nu door met mijn gekleurde platen die ik in het Glitter kleurboek ingekleurd heb met de set Permanent Markers! 



De platen heb ik wat meer uitvergroot voor op het blog zodat je het hopelijk beter kunt zien, deze leeuw heb ik gekleurd met de bijpassende set Markers, de kleuren staan zoals je ziet onderin en zijn dus 1 op 1 gekoppeld! 
Zo hoef je zelf niet te kiezen welke kleur je wil pakken of gebruiken, ik vind dit erg leuk op deze manier kleuren!
Natuurlijk heeft het ook iets doorgedrukt maar zoals ik al aangaf is dit kleurboek enkelzijdig gedrukt en leg ik er altijd minimaal 2 blanco vellen onder de plaat, juist tegen het doordrukken!





Ook kleurde ik deze mooie Kameleon! Ik vind de plaat erg leuk geworden, of de foto is het lastig het glitter effect erop te krijgen. Maar als je even een stukje terug gaat naar de voorbeeld platen die ook in dit kleurboek staan, dat zijn dus ongekleurde platen, en daar zie je dus het glittereffect heel goed, de permanent markers kleuren er ook erg soepel overheen over dat glittereffect! Met kleurpotloden is dit niet te doen. Ik gebruik daarom zeker altijd permanent markers voor Glitterkleurboeken, natuurlijk ook omdat ik dat leuk vind!





En dan deze leukerd nog! Ik durf zo niet te zeggen wat het is? Maar ik zie er meer iets in als uit een tekenfilm een soort masker ofzo die iemand op heeft gezet.
Ook hier weer hetzelfde eigenlijk, de nummers met kleuren staan netjes onderin zodat je je marker kunt gebruiken die aangeven staat met kleur! Handig bedacht ook.
Ik vind het een waanzinnig leuk kleurboek en ga hem zeker nog vol kleuren! Het is gelukkig niet een superdik kleurboek, maar de platen die erin staan zijn eigenlijk allemaal leuk, en dat vind ik niet snel hoor met kleurboeken dat ik alle platen leuk vind! Kieskeurig ben ik ook wel geworden hoor door de jaren heen dat ik nu al kleur.. 


Als jij dit kleurboek en/of het setje met 12 Permanent markers ook graag wil bestellen dan zijn ze gewoon op internet te bestellen!
Ik zal de linkjes er natuurlijk even bij vermelden.



Verder zeg ik dat ik dit dus echt wel een heel leuk kleurboek vind! ImageGroup Holland nogmaals bedankt!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten