Powered By Blogger

dinsdag 19 maart 2024

Kleurboek XL Zilver & Glas in Lood effecten

                            ~ Review Kleurboek XL Zilver & Glas in Lood effecten ~ 
                                                      ImageGroup Holland B.V.



Ook mocht ik van ImageGroup Holland dit leuke XL Kleurboek ontvangen ter recensie!
En ook hier wil ik ImageGroup Holland natuurlijk hartelijk voor bedanken!
Dit kleurboek bevat eigenlijk dus 3 onderwerpen, Zilver effect platen, Glas in Lood effecten en dan nog prachtige gewone platen om in te kleuren!
Dit kleurboek is zoals je aan de titel al kunt lezen XL dus een dik kleurboek, met echt hele mooie platen erin die wachten om ingekleurd te worden met allerlei kleurmaterialen die je in huis hebt!
Ook in dit kleurboek heb ik gebruik gemaakt van de Permanent markers die ik ook mocht ontvangen van ImageGroup!




Samenvatting:

In deze twee extra dikke kleurboeken vind je in het ene boek maar liefst 84 mandala’s waarvan 36 met een oogverblindend glittereffect! In het andere boek 96 prachtige kleurplaten waarvan 30 met schitterend zilvereffect. Nog eens 16 kleurplaten hebben een verbluffend glas-in-lood effect. Gun jezelf een moment van rust en breng de afbeeldingen tot leven. Uren kleurplezier gegarandeerd voor jong en oud


Hier een aantal platen uit het mooie dikke kleurboek:







Zoals je ziet een kleurplaat met dus Zilvereffect, een met het Glas in Lood effect en de mooie vos is een normale plaat verder met geen effect. Er staan echt enorm veel prachtige platen om in te kleuren in dit dikke kleurboek! Dus er staat echt genoeg leuks in om lekker te gaan kleuren!
Ook ik ben lekker aan de slag gegaan in dit Kleurboek XL.




Als eerste kleurde ik deze leuke kaketoe, lekkere vrolijke plaat geworden zo met al die kleuren!
Voor deze plaat heb ik de Permanent markers gekozen om mee te kleuren, uiteraard heb ik ook hier 2 blanco vellen papier onder gelegd, tegen het doordrukken waar ik jullie al vaker over heb verteld.
Ook is dit kleurboek enkelzijdig gedrukt waardoor je misschien last hebt van het doordrukken of doorvloeien, maar ik leg er altijd een papier achter, gewoon voor de zekerheid!





Door naar mijn tweede & volgende plaat, en dat is deze mooie geworden met dus Glas in Lood effect.
Gaaf is die geworden hé? Ik vind deze echt heel tof geworden!
Deze kleurde ik in met Staedtler Triplus stiften, kleuren erg prettig alleen wat is het wennen. Vooral als je zo'n Glas in Lood effect plaat gaat inkleuren moest ik er wel even een wit papier achter leggen, anders was het lastig te zien wat je nu precies kleurt. En ik wil het natuurlijk wel mooi doen! Dus een wit vel papier erachter was mijn perfecte oplossing!





Hier is mijn vrolijke gekleurde kikker! Hier heb ik mijn kleurpotloden ervoor bij gepakt! Ik gebruikte mijn Bruynzeel kleurpotloden. Niets bijzonders hoor de Bruynzeel kleurpotloden maar ik vind deze nog steeds erg fijn in gebruik met het kleuren.
Dit was voor nu mijn derde en laatste plaat voor deze recensie, maar ik ben nog lang niet klaar met kleuren in dit gave kleurboek. Ik zal er vast & zeker nog veel meer in gaan kleuren!


  • Nederlands 
  • Paperback 
  • 9789464326796 
  • 15 januari 2024 
  • 96 pagina's

Heb jij na het lezen van deze review ook zoiets van: Wat een gaaf kleurboek lijkt mij dit! Dan kan je hem natuurlijk ook gewoon online bestellen via deze link:






Geen opmerkingen:

Een reactie posten