Powered By Blogger

zaterdag 23 september 2017

Het betoverde woud - Kleur- & zoekboek

                                        ~ Review Het betoverde woud - Kleur- & zoekboek ~
                                                                       Johanna Basford


Van Uitgeverij Thoth kreeg ik dit prachtige kleurboek thuisgestuurd om er een review over te schrijven.
Ik wil Uitgeverij Thoth hiervoor hartelijk danken.
Dit kleurboek neemt je mee op een zoektocht door een betoverd woud. Ook staan er symbolen in  om de kasteelpoort te openen en te ontdekken wat erachter verborgen zit!























informatie van het internet:

Dit verbluffende nieuwe kleurboek van Johanna Basford, bekend van het kleur- en zoekboek voor volwassenen ''Mijn geheime tuin'' neemt je mee op een zoektocht door een betoverd woud. Wat zit er verborgen in het kasteel midden in het bos?
Je kunt de prachtige bostaferelen inkleuren en aanvullen, maar ook op zoek gaan naar verborgen dieren en magische voorwerpen,
waaronder negen speciale symbolen. Zoek alle symbolen om de kasteelpoort te openen en ontdek wat erachter verborgen zit!  



 Hieronder een aantal voorbeelden uit het kleurboek:
 




Ik was erg nieuwschierig naar dit kleurboek van Johanna Basford haar hand, zij kan prachtig tekenen, in dit kleurboek staan talloze bostaferelen die wachten om ingekleurd te worden 'het betover woud kleurboek is niet alleen maar een kleurboek! Maar ook een zoekboek, zo kun je dus de symbolen in dit boek in gaan kleuren en erachter komen wat er nou verborgen zit in de kasteelpoort.
Ik koos er meteen voor om de eerste pagina kleur te gaan geven waar je ook je naam kunt schrijven van wie het kleurboek is. Ik kleurde met kleurpotloden Bruynzeel Expressions, deze potloden gaan super in dit kleurboek en het papier is er erg fijn voor.







De tweede plaat die ik koos om te kleuren is een lief vosje geworden, natuurlijk niet zomaar een vosje! Maar eentje met bladeren erin getekend zoals we gewend zijn van Johanna Basford.
Deze kleurde ik ook met kleurpotloden deze keer met het Bruynzeel Rijksmuseum blik, ook deze potloden gaan geweldig je hoeft weinig druk te zetten want ze zijn of waxbasis daardoor geven ze snel pigment af en hoef je eigenlijk niet te blenden.
De achtergrond van deze plaat wilde ik ook graag doen, en deed dit met pastelkrijtjes, gewoon met goedkope pastelkrijtjes van de Action, deze werken erg fijn gewoon met je vingers opbrengen. (zo doe ik dat tenminste) omdat ik dat fijner vind werken!







De derde en laatste plaat die ik kleurde uit dit kleurboek is een prachtige boom met verschillende kleuren, omdat een boom niet altijd bruin met groen hoeft te zijn, toch!
Koos ik ervoor om er een magische boom van te maken die voorkomt in 'Het betoverde woud'.
In deze plaat koos ik om ook met kleurstiften te gaan kleuren, kijken wat het doet in dit boek.
Niets heeft doorgedrukt! Ben ik natuurlijk weer heel erg blij mee, en dat met goedkope bruynzeel stiften die ik heb! Je kunt met goedkoop materiaal ook prachtige resultaten maken!
De achtergrond heb ik even gelaten voor wat het was, omdat ik niet goed wist wat ik hier mee aan moest.







Ik ben erg blij met dit mooie kleurboek, ook het papier in dit boek is geweldig en stevig genoeg voor allerlei verschillende materialen.
Dit kleurboek is al even te koop maar ik kreeg deze ter recensie om mijn meningen met jullie te delen!
Het betoverde woud kleur- & zoekboek staat boordevol met lieve dieren, blaadjes, bomen vanalles wat je zoal tegen komt in een mooi betoverd woud! Kleur ook eens anders en gebruik je fantastie zoals ik heb gedaan met mijn magische verschillende kleuren boom.
Het is een kleurboek, dus het kan!

Heb je dit kleurboek nog niet, maar wil je hem wel graag aanschaffen dan kan dat natuurlijk!
Deze is te koop bij onder andere:
thoth.nl
www.bol.com

De prijs van dit kleurboek bedraagt: € 10,90


Auteur(s) Johanna Basford
Taal Nederlands
Bindwijze Paperback met flappen
Formaat 25 x 25 cm
Omvang 84 pagina’s
Illustraties 65 handgetekende illustraties
Verschenen Februari 2015
ISBN 978 90 6868 669 2




Blogpagina Mandy kleurt
Facebookpagina Mandy kleurt







Geen opmerkingen:

Een reactie posten