Powered By Blogger

zaterdag 7 oktober 2017

100 Nieuwe Creaties Mandala

                                               Review 100 Nieuwe Creaties Mandala
                                                       







Neem een momentje voor uzelf, stap uit de hectiek van het dagelijks leven en maak even tijd vrij voor ontspanning. Het inkleuren van mandala’s en andere tekeningen is rustgevend en bovendien erg leuk. De mandala’s uit dit tweede ronde mandalaboek met 100 nieuwe creaties zijn geïnspireerd op diverse aansprekende thema’s en vormen. Maak uw keuze uit de afbeeldingen en kies iets wat bij u of uw stemming past en ga lekker relaxed kleuren. Deze speciale uitgave in ronde vorm is goed voor vele uren kleurplezier en ontspanning.


Eerste indruk 

De voorkant van het kleurboek is van mooi stevig en dik karton, het is ook mooi gedetailleerd met gelijk een mooie mandala.
Het boek gaat gemakkelijk open en zit ook niet in de weg bij de eerste bladzijde.
Ik heb het boek eerst even op mijn gemak doorgebladerd om te kijken welke mandala ik eens kleur zal gaan geven.

Informatie over het boek  


Aantal pagina’s: 204
Bindwijze: Hardcover
Afmeting: 240 x 238 x 25 mm
Taal: NL

Uitgever: Lantaarn Publishers

Review - 100 nieuwe creaties mandala 


Als je het boek open doet heb je als eerste een mooie voorgedrukt gekleurde mandala met de tekst dit boek is van:  Daar kun je dan je naam bijvoorbeeld schrijven.
Natuurlijk staat er ook nog een leuk klein verhaaltje in, en dan krijgen we allerlei mandalas te zien, wel 100 stuks!
Ze zien er stuk voor stuk allemaal erg mooi uit en ik ben erg nieuwschierig naar hoe het papier zal kleuren.
De mandalas zijn erg mooi getekend met fijne lijnen en erg gedetailleerd.




Eigen creaties


Ik heb 3 willekeurige kleurplaten gekozen uit het kleurboek en deze wil ik jullie graag laten zien.

De eerste plaat uit het mandala kleurboek heb ik gekleurd met gelpennen. Dit was een aardige kliederboel omdat je over je eigen werk heen gaat, de gelpennen hebben niets doorgedrukt aan de achterzijde van de plaat waar ik wel blij mee ben.
De plaat is erg gedetailleerd dus ik ben er wel even bezig mee geweest, ik vond het erg leuk om deze te mogen inkleuren.








De tweede plaat heb ik gekleurd met stiften.
Het papier in dit boek is zeker geschikt om ook met stiften in te werken, maar door de fijne lijnen in het boek vind ik het zelf persoonlijk niet zo mooi omdat je al snel buiten de lijnen kleurt.
De stiften drukten niet door op de achterzijde van de plaat.
Het resultaat vind ik wel erg mooi geworden en ben daar dan ook wel erg blij mee.








De derde is gekleurd met fineliners dit was erg prettig om hierin mee te kleuren.
Drukte niet door en de kleuren komen goed tot zijn recht.
Doordat de mandala kleurplaten fijne lijnen heeft vind ik het een heel mooi effect hebben in de plaat.
Ook omdat de platen zo gedetailleerd zijn geeft dat dus ook een leuk effect omdat je met dunne lijnen kan werken.
In de plaat zelf heb ik warme maar ook koude kleuren gebruikt, ik ben erg blij met mijn eindresultaat.


Mijn mening 

Ik vind het 100 Nieuwe creaties Mandala kleurboek erg leuk. Als je het ook leuk vind om allerlei mandalas in te kleuren is dit kleurboek zeker een aanrader want er staan genoeg mandala kleurplaten in om te kleuren!
Vooral met fineliners kleuren in dit kleurboek vind ik zelf erg prettig, ik heb geprobeerd om ook met kleurpotloden in dit boek te kleuren maar ik kwam erachter dat dit niet zo goed lukte en daardoor dus mijn kleurpotloden even laten liggen.
Op de achterkant van iedere plaat staat een stukje waar je kunt invullen voor wie je de plaat gekleurd hebt en door wie de plaat gekleurd is.
Wat wel een beetje jammer is, is dat je de platen er niet gemakkelijk kunt uitscheuren maar eventueel met een schaar er netjes uit kan knippen.
Wat ik wel weer prettig vind is dat de platen allemaal enkelzijdig bedrukt zijn.
Ik waardeer dit kleurboek dan ook zeker met het cijfer 8.
Het 100 nieuwe creaties mandala kleurboek is te koop bij
www.lantaarnpublishers.nl

Voor de prijs van: 14.99


                                                           www.lantaarnpublishers.nl

 

1 opmerking:

  1. Mooie review en helemaal me eens met fineliners het prettigst om te doen.
    Bertha

    BeantwoordenVerwijderen