Powered By Blogger

zaterdag 7 oktober 2017

Het enige echte Mandala Kleurboek (Artist Edition)

                            ~ Review Het enige echte Mandala kleurboek (Artist Edition) ~
                                                              BBNC Uitgevers


Ik mocht van Bbnc Uitgevers Het enige echte Mandala kleurboek ontvangen om te testen en er een recensie over schrijven.
Ik wil Bbnc Uitgevers hiervoor natuurlijk bedanken!
48 leuke mandala's staan er in dit prachtig dikke mandala kleurboek om in te kleuren.






















Informatie van het internet:

Mandala's zijn het favoriete onderwerp van volwassenen om in te kleuren. Ze vormen een bron van rust, wijsheid en meditatie en het inkleuren van mandala's heeft dan ook een haast meditatief effect. Maar door de bijzondere details en prachtige geometrische figuren zijn mandala's ook gewoon heel leuk om in te kleuren. Ze zorgen ervoor dat je je dagelijkse beslommeringen even achter je kunt laten en dat je je creativiteit de vrije loop kunt laten. Het is dus geen verrassing dat de mandalakleurboeken ongekend populair blijven onder de fanatieke en beginnende kleurders. 'Het enige echte mandakleurboek voor volwassen - artist's edition' bevat 48 nieuwe, gedetailleerde mandala's, enkelzijdig bedrukt op 200 grams papier, wat het boek geschikt maakt voor een verscheidenheid aan materialen.


Hieronder laat ik jullie een aantal platen zien uit het mooie kleurboek:






Onlangs mocht ik dit kleurboek ontvangen van Bbnc Uitgevers om te testen en mijn meningen te delen met jullie.
Het enige echte mandala kleurboek (artist's edition) is een groot dik kleurboek met jawel! 200 grams papier! Wat een fijn papier om op te mogen kleuren zeg, geweldige keuze!
Het papier kleurt ontzettend fijn.
Er staan 48 nieuwe mandala kleurplaten in dit kleurboek die natuurlijk wachten op mooie kleuren.
Ik kon niet wachten om mijn kleurspullen erbij te pakken en te gaan kleuren, eerst natuurlijk het gehele kleurboek doorbladeren en een keus maken welke ik ga kleuren.




Ik ben lekker aan de slag gegaan in het kleurboek en koos voor deze eerste mandala met grotere en kleinere bloemen in een mooi ornament.
Ik koos ervoor om met het merk Milan kleurpotloden te gaan kleuren, dit zijn overigens spaanse aquarel kleurpotloden. Je kunt hiermee dus ook mengen met bijvoorbeeld een waterbrush of een penseeltje met water. Dat heb ik in deze plaat niet gedaan omdat ik vond dat dat niet nodig was, de Milan kleurpotloden geven van zichzelf al veel kleurpigment af.








Dit is de tweede plaat die ik gekleurd heb uit Het enige echte mandala kleurboek (artist's edition).
Deze mandala lijkt een beetje op een grote waterbloem met inktvis voeten (tentakels).
Ik vind deze plaat in ieder geval heel erg leuk, en ik heb veel plezier beleeft aan het inkleuren van deze mandala.
De plaat heb ik geheel ingekleurd met verschillende kleuren Stabilo 68 stiften. De stiften hebben naar verwachting ook niets doorgedrukt aan de achterzijde van de plaat, ook omdat het 200 grams, dus stevig papier is.







De derde en laatste plaat uit dit kleurboek heb ik gebruik gemaakt van warme en donkere tinten.
Ik heb deze gekleurd met Koh i Noor kleurpotloden deze potloden kleurden erg fijn op dit papier in het kleurboek. Ze geven veel pigment af zonder veel druk te hoeven uitoefenen, daardoor heb ik laag over laag gekleurd zodat je een mooi geheel krijgt.
De kleurpotloden geven uiteindelijk ook een mooie glans aan het gekleurde deel zonder het te bewerken met bijvoorbeeld een wit potlood of een kleurloos potlood.
Ik ben erg tevreden met mijn ingekleurde platen.





Als je al veel mandala kleurboeken hebt of er gek op bent, is dit kleurboek zeker een "musthave" voor erbij!
Er staan weer 48 nieuwe mandala kleurplaten in de een nog mooier dan de ander.
Het papier is echt geweldig in dit boek, zeker een aanrader!
Je kunt met veel kleurmaterialen in dit kleurboek aan de slag, waarom? Omdat het 200 grams papier heeft waardoor het papier veel zal aankunnen.
De mandala kleurplaten in dit kleurboek zijn allen enkelzijdig gedrukt, waar ik heel erg blij mee ben!

Het Enige echte mandala kleurboek (Artist's edition) is onder andere te koop bij:
www.bbnc.nl
www.bol.com

De prijs van dit kleurboek is: €14,99

ISBN: 9789045321837
Formaat: 259x258x21 mm
Gewicht: 925 gram
Uitvoering: Hardback


Blogpagina Mandy kleurt
Facebookpagina Mandy kleurt







Geen opmerkingen:

Een reactie posten