Powered By Blogger

zaterdag 17 maart 2018

Kleurboek Grumpy Cat VS. The World

                                ~ Review Kleurboek Grumpy Cat VS. The World ~
                                                         Kleurboeken - winkel


Van de kleurboeken-winkel kreeg ik het Grumpy Cat VS. The World thuisgestuurd om er een review over te mogen schrijven voor jullie.
Ik wil de kleurboeken-winkel hier uiteraard hartelijk voor bedanken!
De beroemde Grumpy Cat kennen de meeste mensen denk ik wel, de kat die altijd knorrig/chagrijnig kijkt.
Op Facebook zag je het vele malen voorbij komen deze kat met een tekst erbij, toen ik las dat de kleurboeken-winkel dit kleurboek in het assortiment kreeg was ik gelijk enthousiast en natuurlijk super benieuwd naar de platen!


 

Informatie van het internet:

kleurboek grumpy cat vs. the world komt uit de rubriek kleurboeken dieren.
Dit zijn boeken uit de serie: kleurboeken creative haven.
Het zijn eigentijdse kleurboeken die zijn voorzien
van gedetailleerde ontwerpen!
Elk kleurboek bestaat uit 30 of 31 enkelzijdige afbeeldingen.
Ieder kleurboek heeft 4 kleurvoorbeelden.
De pagina’s hebben een perforatierand om de platen
makkelijk uit het boek te halen.
Al deze kleurboeken zijn gedrukt op premium kwaliteit papier.


Hieronder laat ik een aantal platen uit het kleurboek zien:







Superbenieuwd dat ik was ging ik eerst even lekker met mijn neus in het boek bladeren om de platen eerst allen te bekijken, en natuurlijk een plaat uitzoeken welke ik wilde gaan kleuren.
Op elke plaat aan de zijkant staat beschreven waar de Grumpy Cat zich bevind, de steden staan erbij wat natuurlijk hartstikke leuk is, zo kun je dus eventueel je favoriete plek kiezen waar je van houd of misschien al eens geweest bent.
Ik ben met verschillende kleurmaterialen aan de slag gegaan in dit leuke kleurboek en koos als eerste de Grumpy Cat in China.




In deze plaat heb ik gebruik gemaakt van kleurpotloden van het merk Koh I Noor Polycolor en de achtergrond kleurde ik met een gele Tiger brushstift.
De Koh I Noor kleurpotloden kleuren erg fijn op het papier van dit kleurboek ze glijden echt over het papier omdat het zulke zachte kleurpotloden zijn.
Ik heb natuurlijk zo goed mogelijk geprobeerd om kleuren te gebruiken wat een beetje op China slaat, en ik vind zelf dat dat wel aardig gelukt is, ik vind de chineese lampen ook erg leuk geworden.
De gele achtergrond heb ik dus met een gele Brushstift ingekleurd deze stift heeft wel iets doorgedrukt op de achterzijde van de plaat, ik vind dit zelf geen probleem omdat dit kleurboek zoals altijd enkelzijdig gedrukt is!






De volgende plaat waar ik voor koos is deze Grumpy Cat en jullie raden het natuurlijk al aan de kleuren te zien waar hij zich bevind, in USA natuurlijk. Hotdogs en sterren :)
Amerika wij houden er allebei van (vriend en ik) dus deze plaat moest en zou ik zeker kleur gaan geven!
In deze plaat heb ik de Artist Quality kleurpotloden van de action die niet zo lang geleden bij de action te koop waren gebruikt en de Faber Castell pitt artist stiften voor de achtergrond met de zwarte sterren.
Deze nieuwe kleurpotloden kleuren erg prettig vind ik en ze mengen ook prima, in de hoed die de kat op heeft heb ik namelijk twee bruintinten gebruikt.
De Faber Castell stiften hebben ietsje doorgedrukt op de achterzijde, maar wederom vind ik dit echt geen probleem.







De derde en laatste plaat die ik kleurde in dit Grumpy Cat kleurboek is deze geworden in Egypte, niet te missen natuurlijk aan de piramides en de mooie hoed die deze kat draagt.
In deze plaat heb ik gebruik gemaakt van de Caran d'ache Fibralo Brushstiften en de Derwent Artist kleurpotloden voor het binnenste van de ogen en de achtergrond bruin/zand achtig gekleurd.
Ook met deze plaat ben ik erg tevreden hoe deze heeft uitgepakt.
Ik heb een beetje de kleuren gebruikt van Egypte natuurlijk.


Mijn eindoordeel over het Grumpy Cat VS. The World kleurboek:

Ik ben erg blij met dit kleurboek de knorrige kat in verschillende steden te vinden.
Zoals we gewend zijn van de kleurboeken-winkel hebben de platen in deze Creative Haven kleurboeken altijd een perforatierand om de platen er voorzichtig uit te kunnen scheuren om ze bijvoorbeeld in te lijsten, ik doe dit zelf eigenlijk nooit omdat ik dat gewoon echt zonde van het kleurboek vind, maar als je dit leuk vind dan kan dat natuurlijk.
De platen in het kleurboek zijn allen enkelzijdig gedrukt waardoor je ook met meerdere kleurmaterialen in dit kleurboek kunt kleuren.
Wel zorg ik altijd dat ik er een dikker vel blanco papier onder de plaat leg voor eventueel doordrukken van stiften of markers.
Er staan allerlei kleurplaten in van natuurlijk deze knorrige kat in verschillende steden, als je dit kleurboek net zo leuk vind als mij kan je het kleurboek onder deze link bestellen:

kleurboekenwinkel.online/

De prijs van dit kleurboek bedraagt:  8,95

Blogpagina Mandy kleurt
Facebookpagina Mandy kleurt





Geen opmerkingen:

Een reactie posten