Powered By Blogger

woensdag 14 maart 2018

Mijn Letter Journal

                       ~ Review Mijn Letter Journal & Pigma Micron 05 Fineliner ~
                                                                   Papicolor


Ik mocht van Papicolor een mooie Letter Journal en een Pigma Micron 05 Fineliner Zwart ontvangen ter recensie, en mijn bevindingen hierover delen met jullie.
Ik wil ten eerste Papicolor hiervoor hartelijk danken!
Mijn Letter Journal is een leuk boekje met de bekende stipjes, in dit boekje staan op de linkerpagina de stipjes en de rechterpagina is blanco, waardoor je dus alle kanten op kunt met dit boekje!
Ik zelf houd erg van Quotes leuke gezegdes of spreekwoorden wat ik dus ook in dit boekje heb uitgewerkt.







Informatie van het internet:

    Letter Journal 

      Samen met de ‘Letterjournal’ van Karlijn van der Wier kan je al je creativiteit kwijt! In het journal vind je stevige witte bladen, die aan de achterkant zijn voorzien van bullets.

          Karlijn van de Wier

            Sinds 2010 werkt Karlijn van de Wier als zelfstandige creatieve ondernemer en past ze overal in haar omgeving illustraties toe. Ze heeft haar hobby om kunnen zetten tot haar beroep, ze kan zich nu hele dagen bezig houden met sfeer maken en details vangen als fulltime illustrator. Karlijn beschikt over een breed portfolio dat varrieert van handlettering illustraties tot grote wandtekeningen.


    Hieronder laat ik een aantal creaties zien wat ik in dit boekje heb gemaakt en geschreven:




    De eerste spreuk die ik schreef: Do more of what makes you happy heb ik eerst geschreven met een grijs potlood en daarna overgetrokken met de Pigma Micron 05 zwarte fineliner, de micron fineliner vind ik erg fijn werken vooral ook in deze Letter Journal en ook in andere boekjes, voor mij is deze favoriet! Daarna ben ik er ook nog met een mooie kleur stift overheen gegaan, deze fineliner veegt gelukkig ook niet uit en droogt snel op! Ik versierde de pagina ook nog met mooie rozen stickers.
    De tweede spreuk die ik schreef heb ik gelijk met gekleurde brushstiften geschreven: By doing what you love, you inspire and awaken the hearts of others. 
    Ook deze pagina heb ik opgefleurd met gekleurde hartjes stickers, waardoor deze pagina heerlijk kleurrijk is geworden, ik hou ervan!
    Derde pagina zijn allemaal Hallo en Hello woorden geworden dit omdat ik een aantal stiften wilde uitproberen in deze Mijn Letter Journal om te kijken of het nou doordrukt allemaal op de achterzijde van de pagina, enne wat denk je? Niets doorgedrukt! Waar ik natuurlijk onzettend blij mee ben, en ik denk vele andere mensen ook, het papier in dit boekje is namelijk 160 grams dus last van doordrukken zul je waarschijnlijk niet hebben! Behalve als je er met Alcohol markers in gaat werken dat drukt natuurlijk altijd wel iets door!
    Dan de Laatste pagina die ik heb gemaakt in deze Mijn Letter Journal, zijn weer symbolen.
    Hoe leuk zijn ze worden!? Ik heb ze eerst geschetst met grijs potlood daarna natuurlijk overgetrokken met de fijne Pigma Micron 05 zwarte fineliner en kleur gegeven met kleurpotloden. Ik vind deze pagina erg leuk geworden en ben er ook heel blij mee.



     
    Dan echt de laatste pagina die ik jullie nog wil laten zien, was deze bijna vergeten! Maar vind deze te mooi om niet te delen! Ik  knipte dit plaatje uit een Tijdschrift en plakte deze in Mijn Letter Journal.
    Er Zijn kleuren die elkaar doen schitteren, die een paar zijn, elkaar completeren, zoals Man en Vrouw'
    Prachtig toch, ik ben erg blij met deze spreuk!

    Mijn eindoordeel:


    Ik ben zeer tevreden over dit boekje Mijn Letter Journal het boekje heeft 160 grams papier en 60 vellen in totaal.
    De Pigma Micron 05 fineliner zwart die ik erbij kreeg is erg fijn om mee te werken in dit boekje en deze drukt ook zeker niet door, veegt niet uit en droogt snel op!
    Allerlei brush en kleurstiften die ik heb gebruikt drukken ook niet door, echt helemaal top!
    Niets te klagen over dit boekje dus, je kunt je creatieve geest in dit boekje kwijt en allerlei mooie en leuke creaties erin verwerken of zelfs gebruiken om erin te schrijven, bijvoorbeeld te gebruiken als ook een dagboek.

    Ik raad dit leuke Mijn Letter Journal boekje jullie dan ook zeker aan!


    De prijs van het boekje Mijn Letter Journal: € 12,95

    Te bestellen via deze link: www.papicolor.com







    Geen opmerkingen:

    Een reactie posten