Powered By Blogger

woensdag 2 mei 2018

Creatief Journaling

                                                         ~ Review Creatief Journaling ~
                                                                  Uitgeverij Librero


Onlangs kreeg ik van Uitgeverij Librero dit superleuke boek Creatief Journaling thuis gestuurd ter recensie om mijn mening en bevindingen te delen met jullie.
Ik wil Uitgeverij Librero hiervoor uiteraard hartelijk danken!
Ontplooi je creativiteit met dit prachtig geïllustreerde journal.






Informatie van het internet:

Prikkel je creativiteit met dit aantrekkelijke interactieve journal. De scherpzinnige ideeën en tips én de royale ruimte voor zelfexpressie helpen je je scheppende vermogen aan te spreken en je creatieve kracht de vrije loop te laten. Dit boek helpt je om je creatieve rechterhersenhelft te activeren en je mentale blokkades en emotionele weerstand te doorbreken.



Hieronder laat ik een aantal voorbeelden zien uit het Creatief Journaling boek:


















Dit zijn twee mooie illustraties door Jessica Singh
getekend. Een een mooi plaatje wat
je naar je eigen wens kleur aan kunt geven.









Ik vind de illustraties zelf prachtig in dit Creatief
Journal boek er staan er meerdere in. Ook de
verschillende opdrachten die in dit boek staan zijn
geweldig! Ik heb soms echt in een deuk gelegen en er
zeer zeker van genoten!
Ik vind dit boek zelf helemaal geweldig en zal uiteindelijk ook alle opdrachten gaan maken zodat het echt een boek helemaal naar eigen stijl is gemaakt.
Als je het boek openslaat staat aan de binnenkant van het boek op de kaft deze tekst:
Of je nu een liefdesbrief of een gedicht schrijft; of je nu vastloopt in een creatief project of een leuk idee voor Instagram hebt; of je nu beter met woorden bent of liever doedelt - dit boek helpt je om je creatieve rechterhersenhelft aan te spreken en je mentale blokkades en emotionele weerstand te doorbreken.


Dit journal geeft je een plek om van alles te doen:    Tekst uit het boek.

* Je gedachten verkennen
* Met woorden experimenten
* Nieuwe ideeën bedenken
* Verbinding maken met het hier en nu
* Een meesterwerk schetsen... of afleiding zoeken in doedels
* Inspiratie opdoen
* Je gebruikelijke gedachtegangen op de proef stellen
* Een frisse wind door je hoofd laten waaien
* Brainstormen
* Aan zelfexpressie doen
* Verhalen verzinnen
* Het alledaagse opleuken
* Je dromen vastleggen
* Je horizon verbreden

Uiteindelijk is er geen goede of foute manier om creatief te zijn. Dit kan het beginpunt zijn van jouw reis naar meer zelfexpressie en creativiteit. Koester je journal en houd het bij de hand, zodat je het altijd kunt gebruiken op momenten dat je een creatief zetje in je rug nodig hebt. Breng je hoofd tot rust, volg de aanwijzingen en laat je pen de vrije loop...


Hieronder laat ik jullie zien wat ik tot nu toe heb gedaan in dit leuke boek Creatief Journal:







































Wat een leuk boek is dit zeg! Als je er eenmaal aan begint kan je niet meer stoppen, tenminste ik niet! Zo leuk om te doen.
Dit zijn een aantal dingen die ik al gedaan heb in dit boek, maar er staat echt nog veel meer in om te mogen doen. Ik kan nu al niet wachten!
Je kunt echt je creatieve ik erin kwijt, schrijven, doedelen, tekenen, kleuren, to do lijstjes staan erin waarvan je 3 dingen mag doen wat er op dat lijstje staat, doedelen met je ogen dicht, en oh schrijven met je linkerkant als je rechtshandig bent, en anders met rechts schrijven als je linkshandig bent, ik heb zo gelachen! Je kunt ook aan mijn opdracht zien dat ik dus met Links geschreven heb, het zal vast niet te lezen zijn, maar joh ik heb er zoveel plezier in gehad, heb echt in een deuk gelegen.
Dit boek is in een woord Geweldig!!




De laatste illustratie die ik voor nu met jullie deel is deze!
De ergste vijand van creativiteit is twijfelen aan jezelf.  
En het is echt zo, iedereen zal wel eens twijfelen. Ja ook ik!

Of ik dit boek Creatief Journaling aanraad? Dat kunnen jullie denk ik wel lezen aan deze recensie! Jazeker raad ik dit onwijs leuke boek aan!

De prijs van het Creatief Journaling boek: € 9,95

Illustratie: Jessica Singh
978-90-8998-997-0
Paperback
192 Pagina's
165 x 222 mm
Nederlands

Te bestellen via deze link: www.librero.nl

Blogpagina Mandy kleurt
Facebookpagina Mandy kleurt

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten