Powered By Blogger

dinsdag 8 mei 2018

Producten van Studio Zo Mooi

                                     ~ Review Notitieboekje, Etui en een Eenhoorn Sleutelhanger~
                                                                      StudioZoMooi



Van StudioZoMooi mocht ik een aantal producten ontvangen ter recensie en ontving ik er extra ook nog een cadeautje bij! Zo lief!
Ik wil StudioZoMooi hartelijk bedanken voor de leuke spulletjes!
Natuurlijk houdt ik jullie nog even in spanning wat voor leuks ik als cadeautje kreeg, ik ben er heel erg blij mee!






Kijk eerst eens hoe mooi de spullen worden ingepakt! Het zat allemaal in een mooie en stevige verpakking en heel goed ingepakt allemaal!
Ik kreeg een leuk notitieboekje met een vel superleuke stickers erbij en een bijpassende etui natuurlijk! In de andere kleinere roze verpakking zat mijn cadeautje, ik was niet eens jarig (dat was in Februari).
Het notitieboekje heeft blanco vellen papier, op de voorkant van het boekje staat de tekst Notes, doodles & Random Thoughts, er zat een heel leuk stickervel bij in het boekje en de bijpassende etui is lekker aan de grote kant waardoor je er genoeg potloden/stiften en/of pennen in kunt doen!


Ik laat jullie niet langer in spanning en zal mijn cadeautje hier natuurlijk ook showen!




JA een Eenhoorn sleutelhanger kreeg ik er zomaar bij als cadeautje! Supergaaf, zo lief!
Ik ben er zo blij mee want ik ben helemaal verzot op eenhoorns, als kleine Mandy was ik er al gek op! StudioZoMooi jullie hebben mij echt blij gemaakt en ik voelde mij echt weer even kind! :)


Hieronder laat ik jullie zien wat ik in het notitieboekje heb gedaan:





Als eerste heb ik een afbeelding opgezocht op internet en deze lekker overgetrokken in het notitieboekje ik ben niet zo goed als het om tekenen gaat!
Maar kijk nou hoe leuk het Eenhoorntje is geworden, mijn eerste beginpagina van het notitieboekje van de maand Mei.
Op de volgende bladzijde Don't Waste Your Time is een afbeelding uit een boekje, deze heb ik mooi uitgeknipt en wilde ik graag in dit boekje plakken.
Op de derde pagina maakte in een pennentest, dit doe ik om te zien of de pennen en stiften die ik graag wil gebruiken niet doorvloeien of vlekken naar de volgende pagina.


Nog meer creaties in het boekje wat ik maakte:









Eerste pagina van deze creaties is een stukje van mijn Washi-tape collectie 2 pagina's naast elkaar vol! En dat is niet eens alles wat ik aan washitapejes heb, heb ik teveel washi tape denken jullie? Daar kan ik volmondig JA op antwoorden, want het is ook zo! Maar er zijn telkens andere en dan is het moeilijk om ze te laten liggen! Goed genoeg over washi tape...
De volgende pagina schreef ik een tekst die ik op een kaartje zag staan, ik vind het zo'n mooie tekst dat ik hem in mijn boekje wilde hebben, met een mooi diddl plaatje van vroeger! Je kent ze vast nog wel die twee schattige muisjes.
Daarna zag ik een tekst die ik ook graag in het boekje wilde schrijven, ik hou van schrijven!
En tekende ik de eenhoorn na van een afbeelding, hij is goed genoeg gelukt, ik ben er blij mee.
En de laatste pagina deze heb ik vanmorgen heerlijk in de tuin getekend en geschreven vanwege het heerlijke weer en de stralende zon!







Het notitieboekje is een mooi formaatje voor vooral om mee te nemen onderweg in je handtas of gewoon lekker thuis te houden om er van alles in te tekenen, schrijven, kleuren en noem maar op.
Mijn pennentest pagina waar ik het eerder al over had maakte ik in dit boekje om te zien wegens doordrukken naar de achterzijde van de pagina, de pennen die ik gebruikte hebben niets doorgedrukt in dit boekje, dus daar ben ik vooral erg blij mee!
Het papier in dit boekje is van goede kwaliteit waardoor je genoeg pennen en kleurpotloden kunt gebruiken in het notitieboekje, stiften zou ik niet snel gebruiken want dit gaat wel doordrukken, het is niet heel erg dik papier.
De bijpassende etui hou ik fijn bij dit notitieboekje om daar mijn pennen en potloden in te bewaren.

En dan natuurlijk nog mijn cadeautje! De Eenhoorn sleutelhanger deze hangt inmiddels aan mijn handtas en gaat dus ook overal mee naar toe! 

Vind jij het notitieboekje nou ook zo leuk met die superleuke stickers die erbij zitten en de bijpassende etui om aan iemand te geven of om jezelf cadeau te doen, dat kan natuurlijk ook!
Of die superleuke Eenhoorn sleutelhanger kijk dan op deze link: www.studiozomooi.nl

Via de link kun je de producten vinden en bestellen en natuurlijk allerlei andere onwijs leuke spullen vinden! Ze hebben genoeg keus, ik zou zeggen neem eens een kijkje.

Sass & Belle a5 notitieboek + stickers - blanco: https://www.studiozomooi.nl/a5-notitieboek-stickers-pins.html    €4,95  
Sass & Belle etui - Pins & Patches: https://www.studiozomooi.nl/etui-pins.html    €7,95 
Sass & Belle sleutelhanger email - Eenhoorn: https://www.studiozomooi.nl/sleutelhanger-eenhoorn.html  €6,50




Geen opmerkingen:

Een reactie posten