Powered By Blogger

donderdag 8 december 2016

Review Mijn wonderlijke wereld *deel 3*

                                                     Review Mijn wonderlijke wereld (deel 3) 
                                                                          Wintereditie


 
Van uitgeverij meisenmaas kreeg ik het kleurboek van Mijn wonderlijke wereld deel 3 *wintereditie*
toegestuurd om er een review over te schrijven.
Ik wil hiervoor uitgeverij meisenmaas natuurlijk bedanken.


Deel 1 en 2 van mijn wonderlijke wereld had ik zelf al, deze zijn ook erg mooi en ben daar heel blij mee, ik vind de tekeningen lekker speels van Masja van den Berg en ook fijne platen om te kleuren.
Dit deel van Mijn wonderlijke wereld is een wintereditie, dus met winterse sferen.
Superleuk ook nu met de aankomende feestdagen om hier in te mogen kleuren.




  

Informatie van het internet meisenmaas:
Na de successen van Mijn wonderlijke wereld, deel 1 en 2, kon een derde deel natuurlijk niet uitblijven! Laat Masja je opnieuw verrassen in het nieuwe deel van haar serie Mijn wonderlijke wereld. Dit derde boek staat geheel in het teken van de wonderlijke en betoverende winter. Creëer de meest prachtige winterdieren en sneeuwlandschappen, en laat je creativiteit de vrije loop met het kleuren van prachtige nieuwe paisley's, mandala's en ornamenten. Kies een van de 46 kleurplaten die bij je stemming past en ga aan de slag! Door het zorgvuldig geselecteerde papier is de kans op doordrukken nihil. Masja's kleurboeken zijn een aanwinst voor iedere kleurfan, van jong tot oud!


Hieronder laat ik jullie wat leuke kleurplaten zien uit het kleurboek: Mijn wonderlijke wereld deel 3








  
Review:

Ik ben eens rustig door het kleurboek gaan bladeren en kwam hele mooie platen tegen om in te kleuren, vond het nogal een lastige keuze maken want ik vind de tekeningen zo mooi en zo verschillend, daar houd ik wel van!
Uiteindelijk heb ik een keuze kunnen maken uit een mooi bosje bloemen.
Voor deze plaat heb ik gekozen om met kleurpotloden aan de slag te gaan uit het keverblik van bruynzeel deze zijn fijn om mee te blenden en je kan er een mooie kleurverloop mee maken zoals te zien in de roze bloemen, ik ben erg blij met het resultaat en deze kleurpotloden geven ook goede pigment af.


 

De tweede plaat waar ik voor gekozen en gekleurd heb, is het mooie hert geworden, die hoort natuurlijk bij winterse sferen.
Ook bij deze plaat heb ik gekozen om met kleurpotloden aan de slag te gaan, ik werk namelijk graag met potloden.
Ik heb de bruynzeel eurocolor kleurpotloden in deze plaat gebruikt, deze potloden zijn al wat ouder maar dit was geen probleem voor in dit kleurboek ook deze kleurpotloden geven super pigment af.
Ik hoefde ook totaal niet hard te drukken en ze drukken ook zeker niet door op de volgende plaat!


 


De derde en laatste plaat die ik uitgekozen en gekleurd heb is deze vrolijke bloemen mandala geworden.
Bij deze plaat heb ik gekozen om met stiften te kleuren stabilo pen 68 stiften, deze stiften vind ik ook erg fijn om mee te werken.
De stabilo's geven goede pigment af en met stiften hoef je niet hard te drukken.
Ook heb ik met regelmaat op de achterkant gekeken van de plaat, en de stabilo pen 68 drukken in dit deel van Mijn wonderlijke wereld niet door, waar ik enorm blij mee ben.





 Mijn oordeel over dit kleurboek:

Ik vind het een heel leuk kleurboek, met lekkere grotere tekeningen waar ook veel afwisseling in zit.
Dit deel is een wintereditie dus hartstikke leuk nu in de decembermaand.
Het papier in deel 3 is echt van goede kwaliteit, beter vind ik als deel 1 en 2.
Met kleurpotloden kleuren vind ik zelf prettiger omdat deze nooit doordrukken, en ik houd van kleurverlopen maken in de plaat, dit doe ik niet altijd overigens.
Met stiften kleuren in dit kleurboek is dus ook natuurlijk goed te doen, omdat de stabilo pen 68 zeker niet doordrukt.

Mocht je dit kleurboek van Mijn wonderlijke wereld deel 3 nog niet hebben, maar ben je wel enthousiast geworden over dit kleurboek en wil je dit boek graag hebben, zet het dan zeker op je wensenlijstje voor onder de boom!
Dit kleurboek is onder andere te koop bij:

~ bol.com ~
~ masjaswebshop.nl ~
~ bruna.nl ~

facebook pagina Mandy kleurt
  
Gegevens van het boek: 

prijs: 5,95
productcategorie: Kleurboek
leeftijdscategorie: 12+
formaat: 285x254x9
uitvoering: Ingebonden
ean: 8710823003479 
frequentie: 4x per jaar
 










Geen opmerkingen:

Een reactie posten