Powered By Blogger

maandag 5 december 2016

* Review Trolls tijd voor kleur! *

                                                      * Review Trolls kleurboek *



Van uitgeverij meisenmaas kreeg ik het leuke kleurboek Trolls toegestuurd om er een review over te schrijven
Ik wil meisenmaas uitgever hiervoor hartelijk danken.


Het kleurboek Trolls had ik al over gelezen en er is natuurlijk een leuke animatiefilm van gemaakt, ik was meteen al enthousiast over dit gezellige kleurboek, ik had namelijk zelf vroeger ook ontzettend veel van die leuke poppetjes!
Grote trollen kleine trolletjes in alle formaten had je ze toen, met stuk voor stuk verschillende kleuren haren, ze zijn geweldig!
Toen las ik over het kleurboek Trolls tijd voor kleur! Ik was meteen verkocht, wat leuk een boek over de trollen om in te kleuren. Nostalgie, mijn jeugd kwam gelijk weer boven!




Informatie van het internet meisenmaas:
Tijd voor kleur! is een prachtig uitgevoerd kleurboek met zeer gedetailleerde tekeningen van de filmhit van het najaar Trolls! Ga mee op avontuur met Poppy en geef kleur aan de wereld van de trollen! Met maar liefst 96 tekeningen om je nooit meer te vervelen


 Hieronder laat ik jullie wat leuke kleurplaten zien uit het kleurboek Trolls:







Review:

Ik heb vrolijk door het kleurboek zitten bladeren en uiteindelijk een keuze kunnen maken voor mijn eerste plaat. Dat is het trollenmeisje geworden met lekkere cupcakes.
Voor deze plaat heb ik gekozen om met kleurpotloden te gaan kleuren van bruynzeel uit het keverblik.
Deze kleurpotloden kleuren goed en fijn, geven goede pigment af en hoefde niet hard te drukken, ook drukken deze potloden natuurlijk niet door, over het algemeen drukken kleurpotloden nooit door!
Vrolijke kleurtjes heb ik gebruikt, want ik wordt zelf helemaal blij van dit leuke trollen kleurboek.




De tweede plaat die ik heb uitgekozen en gekleurd uit dit kleurboek is deze leuke tovenaar trol.
Bij deze plaat heb ik ook weer gekozen voor leuke vrolijke en wat fellere kleuren, deze plaat heb ik gekleurd met kleurpotloden, eurocolor van bruynzeel.
Deze kleurpotloden kleurden ook erg fijn op dit papier en hoefde met deze potloden ook echt niet hard te drukken, ze geven echt goede pigment af wat ik graag zie.
Ook bij deze plaat drukken deze kleurpotloden ook zeker niet door, waar ik erg blij mee ben.
Ik vind dan ook dat dit kleurboek zeer geschikt is voor kleurpotloden.






De derde en laatste plaat die ik uitgekozen en gekleurd heb is een aparte bloem, met kleine bloemen in een kringetje eromheen.
Bij deze plaat heb ik gekozen voor de stabilo stiften pen 68, de stiften geven goede pigment af en kleuren hartstikke fijn in dit boek.
Natuurlijk hebben de stiften wel doorgedrukt, dit vind ik persoonlijk wel wat jammer.
Mocht je dit nou geen probleem vinden dan is dit kleurboek ook geschikt als je liever alleen met stiften kleurt.




Mijn Oordeel over dit boek:

Ik vind het een hartstikke leuk en vrolijk kleurboek en ga hier zeker nog meer platen uit kleuren, dit boek heeft mij echt blij gemaakt omdat je echt even terug naar je jeugd gaat!
Het kleuren met kleurpotloden in dit leuke kleurboek gaat heel goed, en ben blij met de resultaten die eruit kwamen tijdens het kleuren met potloden.
Het papier is ook van prima kwaliteit voor je kleurpotloden, alleen wat ik al aangaf met stiften stabilo pen 68 drukt wel wat door, wat je ook ziet aan de achterkant van je plaat, mocht je dit niet erg vinden kan je ook prima met stiften in dit kleurboek aan de gang gaan!

Mocht je nou ook dit leuke kleurboek willen aanschaffen, bijvoorbeeld voor onder de kerstboom!
Dan is dit kleurboek onder andere te koop bij:

~ toychamp.nl ~
~ hobbyboekenwinkel.nl ~
Mandy kleurt

Gegevens van het boek: 

prijs: 10,95 
isbn: 9789030502968
leeftijdscategorie: 9+
aantal pagina's: 96
nur-code: 460
formaat: 24,7 x 24,7 cm
oorspronkelijke titel: It's color time!
vertaling: Lidewij van den Berg














1 opmerking:

  1. Wat heb je het weer leuk en mooi beschreven. Mijn complimenten. En voor mij zeker ook een boek om over na te denken om te kopen. X mimi

    BeantwoordenVerwijderen