Powered By Blogger

donderdag 22 december 2016

Review Mijn wonderlijke wereld deel 5

                                         Review Mijn wonderlijke wereld deel 5 Luxe editie



Van Masja's artwork ontving ik haar nieuwste kleurboek Mijn wonderlijke wereld deel 5 om er een review van te schrijven.
Heel erg bedankt daarvoor Masja!



We kennen allemaal Masja van den Berg wel inmiddels, na haar successen van de kleurboeken Mijn wonderlijke wereld.
Zij heeft intussen nu 5 delen en allemaal zijn ze erg mooi!
Masja heeft al eens eerder aan haar volgers gevraagd wat we graag eens zouden willen zien in een nieuw ontworpen kleurboek.
Veel volgers gaven aan een luxe editie, waarbij de platen eens enkelzijdig gedrukt waren zodat je met meerdere materialen in dit kleurboek kunt werken.
Hier heeft zij gehoor aan gegeven en op in gespeeld.

Mijn eerste indruk van het kleurboek Mijn wonderlijke wereld deel 5 is zeer positief, prachtige uitstraling van de kaft met gouden letters en ook nog eens mooi afgewerkt met goud.
Weer boordevol met mooie bloemen, vogels, vlinders en draken!
Ik verheugde me al op dit mooie kleurboek van haar, en ben dus zeer enthousiast gaan bladeren in dit mooie boek!


Hieronder laat ik jullie wat leuke kleurplaten zien uit het kleurboek: Mijn wonderlijke wereld deel 5







Review: 

Ik ben enthousiast gaan bladeren in dit prachtige kleurboek en kwam hele mooie platen tegen, ik had meteen zin om te gaan kleuren.
Het was weer een moeilijke keuze welke platen ik zou gaan kleuren, alle kleurplaten die erin staan zijn mooi!
Uiteindelijk kon ik toch een keuze maken en heb ik gekozen voor de twee prachtige vogels.
Voor deze plaat heb ik gekozen om met kleurpotloden aan de slag te gaan, ik heb de Artist's Loft kleurpotloden gebruikt in deze plaat.
Deze kleurpotloden kleurden erg fijn in dit boek en op het papier, je hoeft niet hard te drukken en ze geven prachtig pigment af.
Ben erg blij met het resultaat wat eruit kwam.




De tweede plaat waar ik voor heb gekozen is een ornament met mooie bloemen erin, in deze plaat heb ik veel groentinten gebruikt en warmere kleuren.
Voor deze plaat heb ik gekozen om de stabilo stiften pen 68 te gebruiken, de kleurplaten in dit boek zijn enkelzijdig gedrukt zoals ik al eerder aangaf, dus je hebt zeer weinig kans van doordrukken, en dit gebeurde natuurlijk ook niet!
Met de stiften hoef je niet hard te drukken ze glijden echt over het papier, kwaliteit van het papier in dit kleurboek is echt geweldig.




De derde en laatste plaat die ik uitgekozen heb is ook een ornament met bloemen en deze plaat wilde ik een beetje in kerstsferen kleuren, voor deze plaat heb ik ook gekozen voor kleurpotloden uit het keverblik van bruynzeel.
Met deze kleurpotloden hoef je echt niet hard te drukken ze geven mooi pigment af, en ik vind deze potloden echt geweldig kleuren.
Met de perforatierand die ook in dit kleurboek zit kun je dus je gekleurde plaat eruit halen en bijvoorbeeld in een leuk lijstje doen en ophangen, hoe leuk is dat!





 Mijn oordeel over dit kleurboek: 

Het kleurboek is echt een luxe editie met de enkelzijdig gedrukte platen zodat je dus nooit kans hebt dat je je andere plaat verpest.
De perforatierand in dit boek is ook super handig als je je plaat eruit wil halen bijvoorbeeld en graag wil ophangen, dat is dan geheel je eigen keuze, ik ga dat denk ik niet doen want ik vind dat zonde van het boek.
Pak gerust al je materialen erbij zoals stiften, markers, kleurpotloden en ga aan de slag in dit prachtige kleurboek Mijn wonderlijke wereld deel 5 van Masja's artwork.
Ik vind het een prachtig kleurboek met weer verschillende leuke kleurplaten erin die ik ook zeker aanraad!

Wil jij nou ook graag dit kleurboek van Mijn wonderlijke wereld deel 5 dan is het kleurboek onder andere te koop bij de betere boekhandels zoals (bruna, readshop) en natuurlijk bij Masja in haar webshop op het internet.

Masja's webshop
 

Blog Mandy kleurt
facebook pagina Mandy kleurt
  
Gegevens van het boek: 

Uitgeverij

Meis & Maas
ISBN8710823003974
TaalNederlands
UitvoeringPaperback
Afmetingen250 x 250 x 8 mm.
Gewicht329 gr.











1 opmerking: