Powered By Blogger

woensdag 21 februari 2024

Diamond Painting Onderzetters Mandala

                                       ~ Review Mandala Diamond Painting Onderzetters ~ 
                                                                F4B Diamond Painting



Ik kreeg van F4B Diamond Painting deze Mandala onderzetters om te Diamond Painten, en wat een leukerds zijn het! 
Superleuk om te maken en geen heel werkje zoals bijvoorbeeld een grote Painting. Deze zijn erg leuk om ook even tussendoor te maken! En je hebt niet heel je tafel vol liggen ;-)
Ik heb een tijdje geleden ook een handig klein opbergbakje gekregen van F4B met kleinere bakjes daar weer in om de Diamond Paint steentjes in te doen! Erg blij ook met die bakjes, ze zijn zo handig!
Natuurlijk zit ook weer bij deze set alles wat je nodig hebt! Een pennetje, een schudbakje, een waxblokje natuurlijk de onderzetters en de steentjes en een leuk onderzetter houder waar je weer je gemaakte onderzetters in kunt doen!




Als je eenmaal begint met deze superleuke onderzetters maken, dan kun je na een gemaakt te hebben meestal niet meteen stoppen! Ik maakte er gelijk twee! Vond het hartstikke leuk om te doen!
Op de foto zie je er een van, die ik al bijna af had. Tussendoor maakte ik deze foto zodat je ook even de nummertjes ziet! Het zijn overigens ronde steentjes. De een vind Ronde steentjes fijner dan de Vierkante steentjes, en zo heeft ieder zijn favoriet.




Op deze foto had ik er dus al twee klaar, ze zijn echt zo leuk geworden! En het staat ook echt hartstikke gezellig op de eettafel of salontafel, de zwarte onderzetter houder die erbij zit past meestal ook wel overal bij toch! Dus daar is ook over na gedacht! Top!




Hieronder zie je dus het opbergbakje waar ik het al eerder over had, echt onwijs handig!
Ik had nog stickertjes waar je dus de nummers op kunt schrijven, zodat je weet welk nummertje op je mandala onderzetter hoort!
Zonder deze opbergbakjes kan ik echt niet meer!




Ik maakte vier onderzetters, in deze set zitten 8 verschillende mandala ontwerpen die je kunt painten.
Ze zijn allemaal erg leuk en kleurrijk en ze staan ontzettend leuk en gezellig op je tafel ;)
Enne je kunt nu op mijn Facebookpagina ook deze zelfde set winnen! Hoe gaaf en leuk is dat?!
Doe dus snel mee en wie weet ben jij ook binnenkort deze leuke Mandala onderzetters aan het painten!






Enne voor de prijs hoef je het natuurlijk ook niet te laten, je hebt een leuke set onderzetters en je maakt ze ook nog eens zelf, hartstikke leuk toch?!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten