Powered By Blogger

woensdag 21 februari 2024

Bugs & Butterflies - Kleuren voor volwassenen

                                                ~ Review kleurboek Bugs & Butterflies ~ 
                                                                  Uitgeverij Deltas


Vlinders zijn ook een van mijn favoriete dieren, dus toen ik zag dat dit kleurboek er gaat komen wilde ik deze natuurlijk ook wel in mijn collectie!
Dit kleurboek is verkrijgbaar bij de (online) boekhandels, maar natuurlijk ook bij de betere boekhandels zoals Bruna of Boek & Buro.
Dit kleurboek kost 16,95,- 
Dit kleurboek heeft natuurlijk niet voor niets de naam Bugs & Butterflies, dit kleurboek staat vol met allerlei insecten en de allermooiste vlinders die wachten op prachtige kleuren! 
Ik ga snel aan de slag!




Samenvatting:

Maak kennis met de schoonheid van de insectenwereld in dit prachtige kleurboek van Deltas. Van ijverige bijtjes tot bonte vlinders, ontdek hoe de kleinste wezens van de natuur zoveel moois kunnen bieden. Kies een van de wondermooie kleurplaten uit, pak je potloden en fineliners erbij en wek de insecten met allerlei kleuren tot leven terwijl je zelf helemaal tot rust komt. De tekeningen zijn gedrukt op kwaliteitsvol papier om doordrukken te voorkomen.



Hieronder een aantal platen uit het mooie kleurboek:






Wat ik erg leuk vind is dat naast elke plaat ook een tekst staat! Zoals je kan zien hier op de foto: Vergeet nooit de vlinder in jezelf. Met andere woorden vergeet nooit dat je je eigen unieke IK bent ;-) We zijn allemaal mooi!
Deze plaat kleurde ik met de Prisma Color Premier kleurpotloden, deze potloden kleuren echt heerlijk! De kenners weten dat ook wel, ze kleuren heerlijk doordat ze waxachtig zijn, dus je hoeft ook niet hard te drukken! Het mooiste is om te blenden of je kunt ook een Prisma Premier Colourless blender potlood gebruiken zoals ik heb gedaan in deze plaat bij vooral de vlinders. Erg mooi zijn ze geworden.






Mijn tweede plaat kleurde ik ook met kleurpotloden, hiervoor pakte ik de Marco Raffine kleurpotloden deze zijn wel echt een stuk harder. Maar ook deze vind ik prettig om mee te kleuren in kleurboeken.
En ook hier weer een mooie tekst erbij: De wereld zit vol met magische dingen, geduldig wachtend tot onze zintuigen sterker worden.



Je kunt dus lekker aan de slag in dit mooie kleurboek vol met verschillende insecten en verschillende prachtige vlinders die staan te (springen) om mooi ingekleurd te worden!

Wil jij dit boek graag bestellen? Dan kan je dat hier doen: https://www.readshop.nl/boeken/bugs-butterflies-kleuren-voor-volwassenen-9789044766257


  • Auteur(s) : Znu
  • Uitgeverij: Centrale Uitgeverij Deltas
  • ISBN : 9789044766257
  • Taal : Nederlands
  • Uitvoering : Paperback
  • Aantal pagina's : 60
  • Verschijningsdatum : februari 2024
  • Gewicht : 450
  • Afmetingen : 215 x 140 x 27 mm.
  • Thema : Dierenrijk: vlinders, andere insecten en spinnen: algemeen; Kleurboeken en activiteitenboeken voor volwassenen
































Geen opmerkingen:

Een reactie posten