Powered By Blogger

donderdag 1 februari 2024

Geluksmomentjes kleurboek - Johanna Basford

                                                     ~ Review Kleurboek Geluksmomentjes ~ 
                                                                          Uitgeverij Mus 



Superleuk kleurboek op zakformaat voor kleine geluksmomentjes, of natuurlijk om gewoon lekker mee te nemen als je een tijd ergens moet wachten bijvoorbeeld! Dan is dit kleurboekje echt perfect, past gewoon in je handtas of rugtas met een etuitje kleurpotloden of stiften.
Er staan superleuke kleine tekeningen in van de hand van Johanna Basford, en die zijn altijd wel leuk! 
We hebben natuurlijk niet elke dag een aantal uur de tijd om volledige platen in te kleuren of om creatief te zijn, dus dan is dit kleurboekje perfect! Ik ben er superblij mee en als ik weer eens lang in het ziekenhuis moet wachten dan kan ik dus in dit kleurboekje lekker een plaatje gaan inkleuren!





Samenvatting:

Illustraties op zakformaat voor kleine geluksmomentjes

We hebben niet altijd een hele middag - of zelfs maar een uurtje - de tijd om creatief bezig te zijn. Geluksmomentjes is perfect voor jou als je zin hebt om je potloden te pakken en in korte tijd iets volledig in te kleuren. In dit boek vind je pagina's vol kleine, afzonderlijke tekeningen, waarvan je er per kleursessie één of meer kunt selecteren om te kleuren. Of kies een van de kleine vignetten of patronen die je in korte tijd volledig van kleur kunt voorzien. Zelfs de allerkleinste illustraties ademen Johanna's wereldberoemde eigenzinnige en mysterieuze fantasiestijl.

Dit kleurboek op zakformaat staat vol mini meesterwerken voor jouw dagelijkse dosis creativiteit en kalmte. Dus ga aan de slag - en voel keer op keer dat heerlijke gevoel van een afgerond project!


Hier natuurlijk een aantal platen uit het kleurboekje Geluksmomentjes:





Begonnen aan een mooie vlinder die ik heb ingekleurd met Staedtler Metallic kleurpotloden, deze kleurden prima op het papier alleen zijn deze kleurpotloden wel een stukje harder om mee te kleuren, dus ik zet zelf al een wat hardere druk op het papier. Gelukkig drukt dat verder niet door op de achterzijde van de volgende plaat! En anders kun je er altijd nog voor kiezen om er een blanco papiertje achter te leggen als je dat zelf prettig vind.



Mijn tweede plaat kleurde ik ook met Staedtler kleurpotloden, de Super soft variant en deze kleurden wel een stuk fijner in het kleurboekje! Weinig druk hoef je met deze potloden te zetten wat soms ook wel erg fijn is! Deze gleden echt over het papier, natuurlijk heb ik wel iets meer druk gezet omdat ik graag de kleuren wat intenser wilde hebben zodat mijn visjes eruit springen! Ik wilde de achtergrond niet al te blauw hebben, dus heb ik het zo gedaan. Dacht das ook weleens leuk toch?! 




In dit kleurboek Geluksmomentjes staan echt hele mooie platen! Zelf vind ik de plaat met de bloemen en potloden het allerleukst! Je snapt wel waarom natuurlijk ;-)  Maar verder staan er nog veel meer leuke platen in! Echt teveel om op te noemen, er is in dit kleurboekje echt genoeg te kleuren! En wat extra leuk is 'dat het kleinere platen/tekeningen zijn! 


ISBN:9789045328799
Auteurs:Johanna Basford
Bindwijze:Paperback
Extra:80
Wil jij dit kleurboek - Geluksmomentjes ook graag in jouw collectie hebben?! Dan kan je hem hier via deze link bestellen: https://www.muscreatief.nl/producten/9789045328799-geluksmomentjes






Geen opmerkingen:

Een reactie posten