Powered By Blogger

donderdag 1 februari 2024

Nuvo Classic Colour kleurpotloden 3 setjes

                                                       ~ Review Nuvo Kleurpotloden 3 Setjes ~ 

                                                                  Goedkoopste Hobby




Voor Goedkoopste Hobby mocht ik deze keer de Nuvo Classic Colour kleurpotloden gaan uittesten! Ik ben verrassend blij met deze kleurpotloden, ze kleuren ook verrassend fijn wat ik totaal niet verwacht had. Ik kende namelijk wel de watercolour van Nuvo en die vind ik dus niet zo geweldig.
Maar deze Nuvo Classic Colour kleurpotloden zijn dus totaal anders! Ik ga jullie hier natuurlijk veel meer over vertellen!
Natuurlijk wil ik ook weer Goedkoopste Hobby bedanken voor de sets kleurpotloden!





Hier zie je de drie verschillende sets! Ik heb de set: Pastel Highlights, de Elementary Midtones en de Dark Shadows.
In de 3 verschillende sets zitten dus ook verschillende kleuren en samen vormen ze prima kleuren om er een mooie plaat mee te kleuren uit je favoriete kleurboek of misschien om een kaartje mee in te kleuren.


Hier laat ik jullie de kleuren nog wat beter zien:








Ik heb zelf een boekje waarin ik altijd de kleuren wat beter kan zien, ik noem dit mijn kleurenpalet boekje en hier kleur ik dan een klein stukje eerst zacht mee en dan wat harder, zo kun je mooi zien hoe de kleuren licht en donker zijn. En of ze een beetje willen blenden of overlopen in elkaar.
Ik vind de Pastel en de Elementary setjes het leukste! Lekkere vrolijke en mooie pastel kleuren, ik hou daarvan!

Tijd om te gaan kleuren!



Ik ben begonnen met een leuk kaartje in te kleuren met de Nuvo Classic Colour kleurpotloden.
De meeste kleuren zijn in dit kaartje wel gebruikt! Voor sommige wolkjes ben ik begonnen met eerst een donkere kleur blauw en daarover heen dan een lichte kleur blauw, ze blenden dus echt heel goed vind ik zelf, ik ben daar wel erg blij mee!
De kleuren komen ook mooi op het papier tijdens het kleuren, op sommige plekjes heb ik wat meer druk gebruikt tijdens het kleuren en zoals je ziet zijn de kleuren mooi en subtiel! Sommige kleuren vind ik ook echt heel mooi helder en intens!





De tweede plaat die ik kleurde met de Nuvo kleurpotloden is dit leuke vogeltje geworden uit het kleurboek: Geluksmomentjes, hier heb ik zacht gekleurd en zoals je ziet komen ook dan de kleuren echt mooi uit!
Ook in het midden bij de vogel heb ik de 'lucht' met een zachte pastel blauwe kleur ingekleurd, misschien niet heel goed te zien zo op de foto maar ik wilde het er ook niet uit laten 'springen' dus het is perfect gelukt!






En dit is voor nu even het laatste wat ik heb gekleurd met de Nuvo Classic colour kleurpotloden.
Dit is een superlief kaartje of als boekenlegger te gebruiken!
Het papier is prima en ook de kleuren hier komen heel mooi overeen met elkaar.
Je kunt wel een beetje zien wat dus mijn lievelings kleuren zijn die ik graag en veel gebruik in mijn platen! Valt mij nu ineens eigenlijk op als ik zo de platen samen zie!


Ik kan dus wel zeggen dat ik zeer tevreden ben over de Nuvo Classic kleurpotloden! De kleuren echt super, ook met zacht kleuren of met een wat hardere druk kleuren deze erg fijn!
Ik raad je wel aan om altijd eerst je nieuwe kleurpotloden te slijpen, ik gebruik hier altijd mijn Dahle 133 puntenslijper voor, deze slijpt een mooie punt aan je potlood waardoor je dus heerlijk kan kleuren. Maar misschien is een normale puntenslijper hier ook prima voor! Voor de kleurders onder ons kennen vast & zeker de Dahle wel! Het is in ieder geval mijn grote Favoriet qua puntenslijper!

Voor de prijs hoef je het in ieder geval ook niet te laten, de setjes zijn totaal niet duur! 10,95,- per setje! Een top prijsje toch?! voor toch best wel kwaliteit kleurpotloden! Het is een mooie aanvulling als je nog opzoek bent naar andere fijne kleurpotloden!

 

https://www.facebook.com/groups/205856188855983  Word ook zeker even lid van deze supergezellige groep! Er is momenteel ook een hele Gave winactie gaande!! 

https://www.facebook.com/goedkoopstehobby.nl  En kijk ook zeker even op de Facebookpagina van Goedkoopste hobby en laat daar dan gelijk even een Vind ik leuk achter! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten