Powered By Blogger

zaterdag 18 februari 2017

Review kleurboek Color me! Love

                                                 Kleurboek Color me! Love 
                                                          by Ellen Wolters


Van Ellenstraties kreeg ik dit leuke kleurboek toegestuurd om er een recensie over te schrijven.
Ik wil Ellen Wolters hiervoor hartelijk danken!





Het kleurboek Color me! Love is 2 Januari uitgekomen via Amazon.de
10 Tekeningen om in te kleuren geheel in het thema harten, elke tekening heeft wel te maken met liefde.
Dezelfde platen vind je ook in dit kleurboek in postcard formaat, hartstikke leuk om te versturen naar iemand die je lief hebt.
Alsof dat nog niet genoeg is, staan er ook nog zes superleuke Cadeau labels (gift tags) in om te kleuren en bijvoorbeeld leuk om aan je cadeautje te hangen.
Ook staan er nog vier boekenleggers (bookmarks) in om ook in te kleuren die je dan tussen je boeken kunt leggen zodat je weet waar je bent gebleven met lezen of dergelijke.


Mijn eerste indruk:

De voorkant van het kleurboek is lekker kleurrijk met veel roze en rood, ik hou er wel van.
De cover van het kleurboek is niet glossy maar mat, dit is voor mij geen probleem.
Eenmaal bladerend door het boek had ik echt zin om te gaan kleuren natuurlijk met veel verschillende kleuren.
Op de achterkant van het boek zie je ook platen staan die in het kleurboek staan, en een tekst van Ellen in het Engels.


Hieronder laat ik jullie een aantal platen zien uit het kleurboek Color me! Love:




Review: 

Ik ben eens gaan bladeren in het kleurboek en kwam veel mooie tekeningen tegen die ik wilde gaan kleuren, vooral veel harten, dat is natuurlijk ook het thema.
De keus had ik snel gemaakt en ben met gelijk de eerste plaat in het kleurboek begonnen.
Voor deze plaat heb ik gekozen om met kleurpotloden te kleuren omdat het papier best dun is, wel zijn de platen enkelzijdig gedrukt.
Ik heb de Koh-i-Noor potloden gebruikt in deze plaat, deze kleurpotloden geven een mooie kleur af waar ik erg blij mee ben, ik heb wel wat harder gedrukt zodat het allemaal mooi egaal werd.
De groene blaadjes die ik heb gekleurd heb ik met twee verschillende groentinten gedaan en zo een mooi kleurverloop gemaakt.





De tweede plaat waar ik voor gekozen heb is een bosje bloemen in hartvormen, in de bloemen heb ik warme tinten gebruikt, ik en betrap mezelf toch wel erop dat als je een bos bloemen krijgt wordt je ook warm vanbinnen dus je gebruikt dan vanzelf wel de warmere kleuren, waar ik zelf erg van houd.
Ik heb kleurverlopen gemaakt in de hartjes in dat ging super.
Voor deze plaat heb ik gekozen om ook met kleurpotloden te kleuren, ik heb de Bruynzeel potloden uit het keverblik hiervoor gebruikt.




De derde en laatste plaat die ik koos is een soort mandala, natuurlijk ook weer met allemaal hartjes.
Ik hou ervan!
Voor deze plaat heb ik gekozen om met glitter gelpennen te kleuren, deze hebben wel iets doorgedrukt op de achterkant van de plaat, maar niet op de plaat die op de volgende pagina staat gelukkig.
Ik ben erg blij met het resultaat die eruit kwam, een vrolijke plaat geworden met lekker veel kleur. 




Mijn oordeel over dit kleurboek:

Het kleurboek is enkelzijdig gedrukt waardoor doordrukken minimaal is, twijfel je toch op doordrukken dan even een blanco plaat eronder leggen.
Ik vind het een lekker vrolijk kleurboek met ontzettend veel hartjes, dus alleen maar heel veel liefde.
Ik ga ook zeker de cadeau labels (gift tags) gebruiken en allemaal een mooi kleurtje geven, ook de boekenleggers (bookmarks) ga ik gebruiken, superhandig toch, en dat alles in een kleurboek!


Wil jij nou ook graag het kleurboek Color me! Love aanschaffen dan is deze te koop bij onder andere:
Amazon.com  voor $ 7,95,-  Met creditcard.
tekenpraktijkdeinnerlijkewereld Ellen Wolters  voor 8,14,- Voor als je geen creditcard hebt maar toch graag dit kleurboek wil aanschaffen dan kan dat via Ellen Wolters zelf.



 
Blog Ellenstraties
Blog Mandy kleurt
Facebook pagina Mandy kleurt

Gegevens van het kleurboek:

Published by: Ellenstraties
ISBN: 1541214463
Taal: Engels
Aantal blz: 20 pagina's











Geen opmerkingen:

Een reactie posten