Powered By Blogger

zaterdag 18 februari 2017

Review Koh-i-Noor kleurpotloden

                                             Review KOH-I-NOOR kleurpotloden Polycolor 




Van Do-it creatief kreeg ik deze Koh-i-Noor kleurpotloden toegestuurd om er een recensie over te schrijven.
Ik wil Do-it creatief hiervoor hartelijk danken!






Op de foto's zijn de kleurpotloden te zien, ze zitten verpakt in een mooi sierlijk doosje van karton.
Bovenin de verpakking zit er ook nog een puntenslijper die je erbij krijgt superhandig natuurlijk, want daar kun je gelijk deze kleurpotloden mee slijpen.
In de verpakking zit een plastic omhulsel waar de potloden in liggen zodat je zo ook weer op kleur bijvoorbeeld kunt opbergen en terug in het kartonnen doosje kunt doen, als je dit wil.
Ik kreeg het doosje van Do-it creatief met 24 polycolor colourpencils, genoeg keus vind ik aan kleurtjes die je kunt gebruiken in een plaat.

Ik ben natuurlijk ook lekker gaan kleuren met deze kleurpotloden want ik was erg nieuwschierig hoe deze kleurden, omdat ik deze potloden nog niet had.


                                                            Mijn eerste indruk: 


De kleurpotloden zitten in een mooi sierlijk kartonnen doosje met de opdruk: colourpencils polycolor.
24 kleurpotloden om lekker mee aan de slag te gaan.
De kleurpotloden kwamen goed en stevig verpakt aan, zodat er ook geen punten kunnen breken, dit is gelukkig ook niet gebeurt.


Hieronder laat ik twee platen zien wat ik heb gekleurd met deze kleurpotloden.

 
 


                                                                       Mijn oordeel: 

De eerste foto is een plaat uit een Duits kleurboek met de naam rust vinden met mandalas.
In deze plaat heb ik lekker gespeeld met de Koh-i-Noor kleurpotloden om te kijken wat hier allemaal mee kan.
Ik heb de grotere bladeren van de bloem mandala eerst met donkergroen gekleurd wat harder gedrukt zodat je donkerder pigment krijgt, en uitlopend in het blad heb ik zonder druk gekleurd zodat je wat lichter kleurt, daaroverheen ben ik met een lichtgroene potlood gegaan en geblend, dit ging echt geweldig met deze potloden je krijgt een mooie egale kleur en hoeft echt bijna geen druk te zetten.
De rondjes met het roze potlood van Koh-i-Noor heb ik gekleurd met hele zachte druk dus eigelijk gewoon het potlood over het papier laten glijden, en je ziet met weinig druk geven de kleurpotloden echt een mooie kleur af.

De tweede plaat die ik heb gekleurd met deze Koh-i-Noor kleurpotloden komt uit het kleurboek Color me! Love by Ellen Wolters.
De Groene blaadjes heb ik met twee verschillende groentinten gekleurd en daarmee een kleurverloop gemaakt, ook dit gaat echt super met deze kleurpotloden.
De letters: you are my love zijn gekleurd met andere kleurpotloden van Bruynzeel.

Ik ben ontzettend blij met deze Koh-i-Noor kleurpotloden en zal er ook veel mee gaan kleuren, omdat ik ze echt ontzettend fijn vind kleuren, de kleurpotloden zijn zeskantig waardoor ze ook lekker in je hand liggen vind ik zelf.
Ik beleef veel plezier aan deze kleurpotloden en zou ik graag met deze potloden willen uitbreiden met meerdere kleuren.








Ben jij nu ook enthousiast geworden over deze fijne kleurpotloden dan zijn deze natuurlijk te koop bij:
do-it creatief  in de webshop.
Voor de prijs van 23,95,-

 Blog Mandy kleurt
 Facebook pagina Mandy kleurt

Gegevens van de Koh-i-Noor kleurpotloden: 

Hobby speciaalzaak: Do-it creatief 
24 kleurpotloden assorti
Kleuren zijn ook los verkrijgbaar
Merk: Koh-i-Noor Polycolor








Geen opmerkingen:

Een reactie posten