Powered By Blogger

vrijdag 29 oktober 2021

Creachick Kleurboek

                                                   ~ Review Creachick Kleurboek~ 
                                                      Bbnc Uitgevers/Mus creatief


Creachick wie kent haar niet? Van de bekende Bullet journal wereld en haar tekenkunst met planten en koffie/thee en nog veel meer!
Deze keer kwam zij dus met haar eigen kleurboek met de welbekende meisjes en haar eigen familie erin getekend, erg leuk bedacht! Ik mocht van Bbnc Uitgevers/Mus creatief een boek ontvangen om hier vervolgens een recensie over te schrijven! Bedankt hiervoor!







Informatie van het internet:


Het CreaChick kleurboek bevat 30 gloednieuwe tekeningen die wachten tot jij ze van kleur voorziet. Je krijgt zo het gevoel een echte illustrator te zijn! Alle platen zijn in de herkenbare stijl van CreaChick en bieden vele uren kleurplezier. Het boek heeft extra dik papier en een perforatielijn, zodat je er met veel verschillende kleurmaterialen in kunt werken, en je kunstwerken kunt inlijsten!


Platen uit het Creachick Kleurboek:









Ik ben aan de eerste plaat begonnen waar Creachick in haar hangmat ligt te chillen met haar telefoon in haar handen, in een heel fijn stukje tuin zo te zien waar veel plek is! Ik heb met Prisma Premier kleurpotloden en Arteze kleurpotloden gekleurd, beide kleurden erg fijn op het papier.
De platen zijn enkelzijdig gedrukt en zijn allen voorzien van een perforatierand waardoor je dus eventueel ook je gekleurde plaat er heel makkelijk uit kunt halen!
Het papier is prima om met kleurpotloden in te kleuren..





De tweede plaat heb ik weer gekozen om met stiften te gaan kleuren hiervoor heb ik mijn Artline Stix stiften gebruikt, deze stiften hebben een dikkere punt (soort brush punt) hebben ze.
De Artline Stix stiften kleurden prima op het papier uit het kleurboek, ze hebben ook niet doorgedrukt wat ik eigenlijk wel had verwacht, maar het papier kan deze stiften prima aan, zoals eerder vermeld zijn de platen enkelzijdig dus verder geen probleem voor mij mocht het wel zo zijn dat er stiften doordrukken. 
Wat ik al eens vaker heb verteld is dat je met stiften wel meer de lijnen kunt zien hoe je hebt gekleurd, ik vind het soms best een leuk effect geven, ,met ronddraaiende beweging met je stift voorkom je dit wel iets meer of meer lijnen trekken zou je ook kunnen doen. Iedereen kleurt op zijn/haar eigen manier en niets is fout toch! Met kleuren moet je je vermaken zodat het leuk blijft :-)  








De platen die in het kleurboek staan zijn stuk voor stuk leuk om te kleuren, zo heb je ook een plaat geheel met allemaal planten! Erg leuk ook om deze te kleuren in bijvoorbeeld verschillende groentinten, maar dat is natuurlijk aan een ieder wat je leuk vind! Al kleur je het met verschillende tinten paars of roze! Leef je uit! In de kleurwereld kan & mag alles!




Wil je dit kleurboek ook graag in jou kleurcollectie dan kan je 'm hier bestellen! https://www.webshop.muscreatief.nl/producten/creachick-kleurboek


ISBN:9789045326009
Bindwijze:Sofcover
Aantal pagina's:64
Prijs:€ 14,99









Geen opmerkingen:

Een reactie posten