Powered By Blogger

woensdag 27 oktober 2021

Luna Kleurboek


                                                              ~ Review Luna Kleurboek ~ 

                                                              Bbnc Uitgevers/Mus creatief



Onlangs mocht ik weer een prachtig Kleurboek ontvangen van Bbnc Uitgevers/Mus creatief namelijk het Luna kleurboek geïllustreerd door Maria Trolle.  
Mijn dank hiervoor dat deze beschikbaar is gesteld als recensie!
Zoals alle Maria Trolle kleurboeken staan ook hier weer hele mooie platen in, ik neem je mee in deze recensie door het kleurboek om te zien hoe mooi ook dit kleurboek is!


   




Informatie van het internet:

Ga mee op een magisch avontuur in de prachtige wereld van Luna. Geniet van een wandeling bij maanlicht door een tuin vol bloemen, ontdek fantastische plantenschatten in een dichtbegroeid bos en tref achter elke boom en kronkel in het bospad een nieuw sprookje aan. Geef je gedachten rust en kalmeer je geest door alle prachtige planten en dieren in Luna's wereld te kleuren. Achter in het boek vind je een register van alle planten, vogelsoorten en vlinders die je onderweg tegenkomt. Dit mooie kleurboek bevat kleurplaten van bloemen, vogels, dieren en sprookjesfiguren. Het heeft het vertrouwde formaat en net als Maria Trolles vorige kleurboeken een prachtige hardcover met linnen rug en zilverfolie op de cover en rug. Maria Trolle is grafisch ontwerper en illustrator. Haar liefde voor tuinieren loopt als een groene draad door haar kunstenaarschap en geeft haar inspiratie voor de drukke en veelzijdige kleurplaten met voorstellingen van de natuur, en bij voorkeur van haar eigen tuin.


Hieronder een aantal platen uit het kleurboek:







Dan nu tijd om te laten zien welke platen ik heb ingekleurd en met welke materialen ik gewerkt heb.
Als eerste koos ik ervoor om dit meisje 'zittend bij een meertje met haar vosje te kleuren, ik heb hiervoor gebruik gemaakt van mijn Arteza Kleurpotloden, deze kleurden prima op het papier in dit kleurboek! Zoals altijd zorgt Bbnc Uitgevers voor super papier in de kleurboeken!





De tweede plaat waar ik voor koos is deze plaat in een bosrijke omgeving geworden met kleine huisjes waar ik denk 'kleine elfjes wonen'! 
Deze plaat heb ik geheel ingekleurd met Faber Castell Pitt Artist stiften, met stiften heb je soms dat je dus 'streepjes' ziet met een grotere oppervlakte die je moet kleuren, zoals je dus ook ziet bij de boom, ik stoor me er niet zo heel erg aan. Maar zoals velen weten kun je ook met ronddraaiende bewegingen kleuren waardoor het er dus weer anders uit ziet! 
Mocht je net beginnen met kleuren bijvoorbeeld, hoop ik dat je iets met deze tip kunt!






Voor nu heb ik verder niet meer platen gekleurd in dit prachtige kleurboek maar ben al wel weer met een plaat uit dit boek bezig!
Een aanrader hoor wat mij betreft dit mooie kleurboek Luna!





















Ben jij ook dol op de eerdere kleurboeken van Maria Trolle? Dan wil je ook dit kleurboek in je kleurcollectie hebben toch?!

Bestellen kan door op deze link te klikken:  Luna Kleurboek


ISBN:9789045325897
Bindwijze:Gebonden
Aantal pagina's:96
Prijs:€ 16,99





Geen opmerkingen:

Een reactie posten