Powered By Blogger

vrijdag 29 oktober 2021

Kleurboek Cirkel van het leven (een kleurrijke wereldreis)

                                             ~ Review Kleurboek Cirkel van het leven ~ 
                                                        Bbnc Uitgevers/Mus creatief


Een geweldig kleurboek Cirkel van het leven als je het mij vraagt!
Wat een gave platen staan erin zeg, helemaal verliefd op!
Genoeg diversiteit aan platen die erin staan, van op zee tot in de natuur, dieren en noem het maar op!
Enne het papier is weer van Topkwaliteit zoals we gewend zijn van Bbnc Uitgevers!





Informatie van internet:

Dit boeiende kleurboek neemt je mee op reis door de fascinerende wereld van de natuur. Meni Chatzipanagiotou's prachtige illustraties, voornamelijk getekend in een rond design, zijn een ode aan de ritmes en cycli van onze wilde planeet. Vlieg mee door de lucht met vogels van diverse pluimage: van kleine, dansende kolibries tot krachtige, zwevende arenden. Duik in de golven en kom oog in oog te staan met delicate zeepaardjes, machtige walvissen en gedetailleerde zeeschelpen. Struin door ruige, wilde landschappen waar eekhoorntjes, vossen, wolven en andere fascinerende wezens huizen. In 'Cirkel van het leven' kun je het allemaal tot leven wekken met je eigen spectrum aan oogverblindende kleuren.






Deze review wil ik nu eerst eens beginnen met de platen die ik al gekleurd heb uit dit mooie boek!
De eerste plaat heb ik gekozen voor een zandloper alleen dan in een hele aparte stijl, kan dan hoe mooi! (vind ik) heel divers en vol details is deze plaat, zoals bloemen bladeren water bomen.
Ik heb ervoor gekozen om met kleurpotloden te kleuren, ik heb hiervoor mijn Prisma Premier kleurpotloden erbij gepakt deze kleuren heerlijk zacht en geen echte druk nodig!
Ook kleuren ze ontzettend fijn op het papier uit dit kleurboek!




De tweede plaat is eentje geworden op zee, op een groot zeilschip met onderin de 'oceaan'? Met een hoop visjes, kwallen, haaien en waterplanten zoals Koraal.
Deze heb ik ingekleurd met de Crayola Supertips viltstiften, de stiften kleuren ook erg prettig op het papier en hebben niet doorgedrukt, de platen in dit kleurboek zijn namelijk dubbelzijdig.
Maar het papier is natuurlijk weer van super kwaliteit dus ik was niet bang om mijn stiften ook te gebruiken!


Hieronder een aantal platen uit het boek:









'Cirkel van het leven' de titel zegt het eigenlijk al, er zit echt heel veel leven in dit kleurboek!
Zulke mooie platen stuk voor stuk. Ik vond het super om dit kleurboek te mogen ontvangen ter recensie en ik zal er nog vele platen in gaan kleuren, ik kan denk ik wel zeggen dat momenteel dit mijn favoriete boek is om in te kleuren!
En ik vind echt bijna wel elk kleurboek super! Anders zou ik natuurlijk ook niet deze hobby hebben ;)





Wil je dit onwijs gave kleurboek ook dan kan je die hier bestellen door op de link te klikken:



ISBN:9789045325958
Bindwijze:Softcover
Aantal pagina's:96
Prijs:€ 15,99


Geen opmerkingen:

Een reactie posten