Powered By Blogger

maandag 14 februari 2022

Creachick Puzzel met 1.000 stukjes

                      Puzzel Creachick met 1.000 stukjes & een gratis poster met zoekopdrachten

                                                             ~ Review Creachick Puzzel ~



Bbnc uitgevers hebben samen met de welbekende Creachick een puzzel uitgebracht met wel 1.000 stukjes! Daar ben je wel even mee bezig!
Ik dacht ooh wat leuk een Creachick puzzel, eenmaal ermee begonnen dacht ik eerlijk: Oh nee waar ben ik aan begonnen (ik die eigenlijk absoluut geen puzzelaar ben met stukjes) andere puzzels vind ik dan wel weer leuk. Maar ik wilde dit toch ook eens doen! Want tja verandering van spijs doet eten zeggen ze!
Ik was eraan begonnen en had het Grote geluk dat mijn lieve man mij mee hielp met deze creachick puzzel te maken! Mijn reddende engel hoor, anders had ik het opgegeven denk ik!













Informatie van internet:


Je kunt nu puzzelen met CreaChick!


Je hoeft nu even niet zelf creatief bezig te zijn van onze creakoningin CreaChick. Dit keer neemt ze je aan de hand door het populairste vermaak van 2021: puzzelen. Samen met MUS maakte zij een door haar ontworpen en handgetekende puzzels van maar liefst 1000 stukjes!

Er is in deze cartooneske plaat enorm veel te ontdekken, hij barst van de kleine details en elke keer spot je weer iets nieuws. Rolschaatsende kids, een vrouw die schrikt als haar paskamertje plots wordt opengetrokken, een kledingrek dat omvalt, mensen die uitglijden over gemorste milkshake, er gaat van alles mis in dit overvolle winkelcentrum. In de doos vind je een poster op ware grootte en extra zoekopdrachten om bepaalde objecten op te speuren, voor een extra interactief tintje en urenlang puzzelplezier!



Hier is de poster met zoekopdrachten. Erg leuk dat ook deze erbij zat op de poster kun je speuren naar bepaalde objecten voor een extra interactief tintje! En zeker Urenlang puzzelplezier! Ook wel dagenlang want wij hadden deze puzzel echt niet in een paar uurtjes af! 






Wij hadden na deze puzzel er echt wel voorlopig weer even genoeg van hihi!
Maar wat was het leuk om dit samen met manlief te maken, we hebben ons erg vermaakt met de puzzel en vonden het leuk & hadden er echt plezier van! Hoe verder we kwamen hoe enthousiaster je wordt omdat je het einde naderd en dan ziet hoe het geworden is en je de eer van je werk erin kunt zien!

Ik zal niet snel kiezen voor een puzzel met 1.000 stukjes maar dit was echt een hele leuke uitdaging!!

Wil jij nou ook graag deze puzzel hebben en ook de uitdaging aangaan?! Dan kan je 'm hier bestellen:















                                                                        




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten