Powered By Blogger

dinsdag 15 februari 2022

Symbolia Kleurboek ( een mystiek kleurboek voor volwassenen)

                                                    ~ Review ~ Kleurboek Symbolia 
                                                         Bbnc Uitgevers/Mus creatief


Eens een heel ander kleurboek deze keer! Een kleurboek vol magische tekens astrologische zinnebeelden en mythische symbolen.
Zon, maan, sterren en allerlei ander moois staan in dit fantastisch grote kleurboek, het kleurboek is namelijk van groot formaat! Erg mooie en grote platen staan erin. Ik zeg nu al dat het een dikke aanrader is!









 












Informatie van internet:

Waan je in een droomwereld - gevangen tussen nacht en dag - op een plek vol magische tekens, astrologische zinnebeelden en mythische symbolen. 'Symbolia' staat bol van bijzondere, bovennatuurlijke briljantjes.

Zon, maan, sterren, mandala's en oerfiguren uit de natuur spelen de hoofdrol in dit zinnenprikkelende, toverachtige kleurboek. Zodra je het boek openslaat, val je net als Alice in Wonderland midden in een verborgen sprookjeswereld. 'Symbolia' ligt te wachten op jouw creatieve invulling - voel je vrij om je eigen kleurenpalet te kiezen en de platen aan te vullen met zelfgemaakte tekeningen.

Hieronder twee mooie platen uit het kleurboek:




Ik ben eerst wat gaan bladeren & snuffelen in dit hele mooie kleurboek om te kijken wat er allemaal voor gewelige platen in staan!
En joh wat staan er prachtige platen in zeg, was moeilijk keuzes maken welke ik nou eerst ging kleuren!
Eindelijk na een keuze gemaakt te hebben koos ik voor dit mooie bosje bloemen met vogels.
De plaat heb ik geheel gekleurd met mijn Tombow ABT Dual Markers.
Deze stiften hebben niet doorgedrukt naar de volgende plaat maar wel is de plaat iets bol gaan staan op de plekken waar ik gekleurd heb, voor mij niet heel storend verder!
De stiften vond ik erg fijn om mee te kleuren in het boek.





De tweede plaat zijn deze prachtige bloemen geworden, (vraag me niet hoe ze heten) heb geen groene vingers maar bloemen kleuren vind ik dan wel weer hartstikke leuk!
Deze plaat koos ik ervoor om met kleurpotloden te kleuren ik heb de Faber Castell Goldfaber kleurpotloden gebruikt, de omranding met een gouden glitter gelpen.
Ook achtergrond met kleurpotlood gedaan, vind het nog wel wat geworden zo!   




En dan de derde en laatste plaat voor deze recensie zijn ook weer bloemen! Wat grappig dat ik telkens koos voor iets met bloemen, daar kom ik nu tijdens het typen achter en dat ik mijn gekleurde platen plaats! Afijn geen probleem lijkt me want ik heb er erg veel plezier in gehad!
Deze plaat heb ik gekleurd met Faber Castell Pitt Artist stiften.
Deze stiften kleuren geweldig op het papier in dit kleurboek!
Hebben ook niet doorgedrukt waar ik natuurlijk enorm blij van wordt!
De platen in dit boek zijn dubbelzijdig gedrukt.






Dat waren mijn gekleurde platen. Het kleurboek is dus dubbelzijdig gedrukt met echt hele mooie platen vind ik!
Veel diversiteit ook van dieren, bloemen, planten, zon, sterren, maan en noem het maar op!
Hele mooie grote platen ook wat ik soms ook wel even fijn vind om te kleuren.
Zwarte achtergronden, maar ook gewoon neutrale achtergronden.'
Kortom gewoon een fantastisch kleurboek die eigenlijk echt niet in jou collectie mag ontbreken.
Ik ga er binnenkort lekker in verder kleuren, want hoe gaaf zal het zijn als je dit kleurboek vol kleurt? dan heb je toch een prachtig exemplaar een vol gekleurd boek met hele mooie platen!

Nou wil jij 'm bestellen?! Dat kan hier!

Inhoud: 


Taal
Nederlands
Bindwijze
Paperback
Druk
1
Verschijningsdatum
juli 2021
Afmetingen
Afmeting: 30,2 x 30,1 x 0,9 cm
Aantal pagina's
72 pagina's
Illustraties
Met illustraties

Prijs kleurboek Symbolia: € 15,99,- 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten