Powered By Blogger

vrijdag 24 juni 2022

Bedtijd is Mijn Happy Hour

                                                  ~ Review Bedtijd is Mijn Happy Hour ~ 
                                                         Bbnc Uitgevers/Mus creatief




Een invulboek voor Ontaarde Moeders, Een invulboek dus voor moeders!
Wat een superleuk invulboek is dit zeg! Ik ben dol op Invulboeken, heb er dan ook echt best wel veel!
Het is ontzettend leuk om dingen bij te houden over je kleine dondersteentje(s)
Maar nu is er dus een invulboek voor als moeder zijnde, een boek speciaal voor de moeder!
Ik wil Bbnc Uitgevers/Mus creatief hier natuurlijk voor bedanken!




Samenvatting:

'Bedtijd is mijn happy hour' is hét invulboek voor iedere moeder die soms liever een wijntje drinkt dan weer een verhaaltje voorleest. Of langs het voetbalveld staat. In dit invulboek mag je eindelijk eens eerlijk zijn over het moederschap. Over de leugentjes die je vertelt, de chocolade die je stiekem in de trapkast wegsnoept en hoe vaak je nu nog echt seks hebt met je partner. Op de vrolijk vormgegeven pagina's kun je alle bekentenissen noteren die je no way in de officiële invulboekjes van je kind schrijft, maar die hilarisch en herkenbaar zijn voor iedere moeder. Een invulboek voor jou, door jou en over jou. En oké, een beetje over je kind.

Kirsten van Ierland (loedermoeder sinds 2013) heeft een koningskoppel dat de beste vriendjes is - maar elkaar ook regelmatig een kopje kleiner maakt. Ze woont met haar gezin in het altijd gemoedelijke Vianen. Zonder huisdieren. Want jemig, dat zou er ook nog eens bijkomen.






Er staan hele leuke dingen in! Je kan foto's in dit boek plakken, dingen dus echt invullen naar waarheid. Hoe je je nu echt eens voelt nu je mama geworden bent!
Maar ook een leuke woordzoeker en een doolhof naar een lekker glas wijn, niet voor mij want ik lust geen wijn! Ik heb dan liever gewoon lekker een glaasje fris :-) Oh en niet te vergeten die Quotes die op een aantal pagina's staan, echt geweldig! Moest er smakelijk om lachen!
Ik ben nog maar net moeder geworden, onze kleine (b)Engel is net 14 maandjes ;-)






Nog meer leuke pagina's uit het Invulboek voor moeders: Je kan je bekentenis opschrijven, een leuke 
Quote! En onthoud altijd 't is een Fase! Daar ben ik al wel achter gekomen, hoe klein de dingetjes ook zijn, ik denk dan maar altijd bij mezelf Okay dit zal wel zo'n Fase zijn. Moeten even door! Het komt goed, Het is een Fase!







Aah hoe Fijn, een heerlijke woordzoeker! Om je even een paar minuten of halfuurtje/uurtje terug te trekken! Zelf vind ik woordzoekers af en toe heel fijn om te doen!
Invulvragen voor de Opper ontaarde moeder, en een Dag uit het leven van...
Ik heb natuurlijk ook wel wat dingen ingevuld maar eigenlijk is dit boek gewoon lekker voor jezelf dus hoef je dat niet te delen verder met anderen die het niets aangaat!
Ik laat jullie wel gewoon een dag uit het leven van Mij zien.. Niets mis mee toch?
Ik mag niet klagen! Dus doen we dat ook niet ;-)  (soms wel hoor) 

Ben jij ook zo dol op Invulboeken?! Dan moet je deze ook echt hebben! Het is een ontzettend leuk boek voor jou als moeder!  Have fun & succes!

Je kan Bedtijd is Mijn Happy Hour via deze link bestellen:  https://www.webshop.muscreatief.nl/producten/bedtijd-is-mijn-happy-hour 


ISBN:9789045327020
Bindwijze:Paperback
Aantal pagina's:224
Prijs:€ 19,99


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten