Powered By Blogger

vrijdag 24 juni 2022

Sticker LOVER Het ultieme stickerboek voor elk journal

                                                                  ~ Review Sticker LOVER ~
                                                                 Bbnc Uitgevers/Mus creatief




Sticker Lover! Yesss een boek helemaal knettervol met Stickers! Ooh wie wordt daar nou niet blij van?!
Ik was helemaal Happy toen deze binnen kwam, kon er al niet op wachten!
Bedankt hiervoor Bbnc Uitgevers/Mus creatief!

Dit boek heeft onwijs veel stickers een heel boek vol! Dus echt voor Iedereen zitten er genoeg leuke stickers in! Je kan het zo gek niet bedenken en ze zitten erbij!
Het boek ruikt best wel toen deze binnen kwam, maar wat wil je met al die vele honderden stickers. Je kan de ergste geur er wel een beetje uithalen door hem even een tijdje open neer te leggen, dit heb ik ook gedaan!





Samenvatting:

Stickers zijn o zo fijn. Ze zijn enorm veelzijdig: ze benadrukken iets belangrijkst. Ze geven structuur. Ze zijn de finishing touch. Of juist het begin van een pagina. En je kunt ze voor alle soorten journals gebruiken. Daarom is er nu 'Sticker Lover'. Alle stickers die je ooit nodig zou kunnen hebben, gebundeld in een boek, van inspirerende reisstickers voor in je travel journal en praktische plakkers voor je bullet journal tot kleurrijke klevers voor je agenda, bullet journal en art journal en alles daartussenin: dit boek heeft ze allemaal.





In mijn creachick Journal heb ik deze pagina gemaakt, gewoon eigenlijk even snel om dingen te onthouden en dus niet te vergeten! Want dat gebeurt nog al eens, en Ja van koffie houd ik nou eenmaal hihi, die vergeet ik zeker niet te drinken hoor.. Al is die soms wel koud (wel vergeten dus)
Zoals je ziet kan je ook op een simpele of sneller manier dus die leuke stickers uit het Sticker Lover boek hier prima voor gebruiken! Gewoon omdat het leuk is!
Ze plakken overigens echt Top! Zijn makkelijk los te halen zonder dat je de sticker kapot scheurt, ze gaan gemakkelijk los dus, en blijven prima plakken!
Dat vinden we natuurlijk ook wel heel fijn!

Hier een aantal pagina's van welke stickers er zoal in staan, en dit zijn ze nog laaaaaang niet allemaal!







Die planten - stickers zijn toch Te leuk? En die kook stickers of die Magie! En en en en, zo kan ik nog wel even doorgaan!! Echt er staan zulke leuke in allemaal! Teveel om op te noemen, ga gewoon dit Stickerboek halen als jij ook dol op stickers bent. Je kan er nooit genoeg of teveel hebben toch?!






We gaan gewoon nog even lekker door, want hier zijn dus nog van die leukerds!
Als je mij vraagt of ik kan kiezen? Nee! Ik wil ze het liefst allemaal, dus hoe handig is dan dit Leuke Sticker LOVER boek! Zo hoeven we niet te kiezen! En je hebt er lekker veel!










Ooooh kijk dan die honden en katten stickers! Ik ben er verliefd op! 
Leuke tekst stickers staan er ook genoeg van in, en dan die To Do stickertjes. Superhandig toch!
Verder ga ik natuurlijk niet alles verklappen. Ga anders lekker naar een boekwinkel of hobbywinkel bij jou in de buurt (als die er is) en ga eens lekker kijken en bladeren in dit Sticker Lover boek! 
Of nog beter Bestel 'm via deze link https://www.webshop.muscreatief.nl/producten/sticker-lover 
dan heb je 'm ook vast snel in huis en kun jij lekker gaan plakken!
Vroeger herken ik mij hier nog wel in, onwijs veel stickers in je Agenda plakken, de agenda was daar meer mee gevuld dan afspraken.. Dus ja ik ben een echte doorgewinterde Sticker LOVER!
Helemaal dol op dit boek!


ISBN:9789045327129
Bindwijze:Paperback
Aantal pagina's:75
Prijs:€ 15,99














Geen opmerkingen:

Een reactie posten