Powered By Blogger

donderdag 16 juni 2022

Doeboek voor volwassenen

                                                 ~ Review Doeboek voor volwassenen ~ 
                                                        Bbnc Uitgevers/ Mus creatief


Dit is Tof! Een Doeboek voor volwassenen! 
Ik was daar natuurlijk heel erg nieuwschierig naar dus kon ik niet wachten dat deze uit kwam, eindelijk lag hij dan op de mat! Yess! 

Ik wil Bbnc Uitgevers/ Mus creatief hier natuurlijk ook voor bedanken!
Wat een onwijs leuk Doeboek ook, er is echt wel over nagedacht, er staat eigenlijk ook wel voor ieder wat wils in! Onwijs veel leuke dingen die je kan doen zoals:
Vermaak - Kruiswoordpuzzels
Logische Spelletjes - Quizzen
Letterpuzzels - Doolhoven





Samenvatting:

Dit is het eerste 'Doeboek voor volwassenen'. Het barst uit zijn voegen door een verscheidenheid aan activiteiten die niet alleen dienen om de tijd te doden, maar ook om er iets van op te steken terwijl je jezelf vermaakt, bijvoorbeeld op vakantie, maar ook daarna in je vrije tijd. Het 'Doeboek voor volwassenen' bevat puzzels, opdrachten en raadsels in verschillende grote thema's waarvan de belangrijkste overeenkomst de diversiteit ervan is. Je kunt in elk geval heel veel leren over van alles. Dit jaarlijkse 'Doeboek voor volwassenen' is gemakt door de kampioen van de Spaanse quizshow Saber y ganar (Weten en Winnen) Daniel López Valle en gerenommeerd illustrator Cristóbal Fortúnez. Het boek verschijnt voor het eerst in het Nederlands, maar is in Spanje al jarenlang iedere zomer een verkoophit!



Zo vond ik deze twee pagina's erg leuk om te doen! Rangschikken - Doldwaze anagrammen
De letters zijn door elkaar gehusseld en je mag dan zelf uitzoeken wat er moet komen te staan, zet het in een andere volgorde en je komt er vast uit! Het is wel flink hersens kraken, Maar Hey das alleen maar goed voor ons brein toch ;) en ik was weer een tijdje zoet!
Ik vond deze echt heel leuk om te doen!






Ook Beeldraadsels zijn leuk om in te vullen!
Sommige zijn echt letterlijk genomen en in beeldtaal omgezet, echt geinig!
Weet jij welke illustratie bij welke film hoort? Het jaar staat er overigens onderaan bij om je een beetje te helpen!
Denk en kijk niet te moeilijk dan komt 't vast goed! Kwam het bij mij ook, al dacht ik zelf soms wel echt veel te moeilijk!





En voor nu deze laatste pagina Woorden - Kruisiedokus
Om het begin te maken dacht ik echt, eehhmm ik snap er niets van, dan staar je je gek!
Dus heb het even weggelegd en kon het dan toch niet laten om te proberen, het is me gelukt (met stiekem wel een klein beetje hulp) 
Ook deze was ik een tijdje zoet mee en heb me er zeker mee vermaakt! Een heerlijk kruisiedokus dus!

Met dit Doeboek kun je even fijn je tijd doden als je even niets te doen hebt, of je je weleens verveeld, pak dan dit Te leuke Doeboek erbij en ga ermee aan de slag!
Je kan veel leren over vanalles, er is lekker veel diversiteit dus wat ik al zei voor ieder wel wat wils!

Ik heb mijzelf al echt vermaakt met dit Doeboek en zal hem er zeker vaker bij pakken wanneer ik daar zin in heb of als ik mij eens verveel!

Wil jij dit ook ontzettend leuke Doeboek ook in jou bezit hebben?


Inhoud

Taal
Nederlands
Bindwijze
Paperback
Druk
1
Verschijningsdatum
mei 2022
Afmetingen
Afmeting: 25,6 x 21,5 x 1,1 cm
Aantal pagina's
96 pagina's
Illustraties
Met illustraties



Geen opmerkingen:

Een reactie posten