Powered By Blogger

dinsdag 25 juli 2017

Artline Stix Brush Marker/stiften

                                   ~ Artline Stix Brushmarker/stiften 6 Kleuren ~


Van Kantoorvakhandel De Inktpot Zwolle kreeg een setje Artline Stix Brush Marker om te recenseren.
Ik wil De Inktpot Zwolle hiervoor ontzettend bedanken.
Een setje met 6 verschillende kleuren in een vrolijk klein pakje met een klein zakje eraan vast, nog een extra verrassinkje dus!





















Informatie achterkant verpakking:

Je kan de markers aan elkaar klikken zoals blokjes.
Ze zijn uitwasbaar en niet giftig.
Gekruist aan elkaar klikken, gebundeld aan elkaar, verticaal aan elkaar, wat je maar wilt!
6 Verschillende kleuren: Geel, Oranje, Rood, Blauw, Groen en Zwart.
Een extra link wat op de verpakking staat: www.artlineworld.com
Het zijn Brushmarkers, dus ook leuk om mee te handletteren bijvoorbeeld.


Hieronder zal ik twee foto's laten zien hoe deze Artline Stix Brush Markers eruit zien:






Op de eerste foto zie je de Artline Stix Verticaal liggen in de 6 verschillende kleuren met een leuk groen popje/beestje erbij liggen, dit beestje heeft aan de achterkant 4 kleine openingen zitten waardoor je dit op je stift kunt drukken. Superleuk toch?
Dit poppetje/beestje zat in het kleine zakje vast aan de verpakking, dat was dus een extra kleine verrassing! Ik vind het zelf erg leuk bedacht!
Op de tweede foto zie je de Artline Stix horizontaal liggen en daar heb ik dus het beestje op de zwarte Brushmarker gedrukt, ziet er leuk uit!





Ook heb ik natuurlijk met deze Brushmarkers gekleurd, deze plaat komt uit een mandala kleurboek en kleurde ik volledig in met deze Artline stix stiften.
Dit ging prima op de achterkant van de plaat wel iets doorgedrukt, dit vond ik zelf geen probleem omdat dit kleurboek enkelzijdig gedrukt is!
Wel is het wat streperig geworden de kleurplaat maar het papier van dit kleurboek is dan ook niet echt stevig, maar is het dun papier. Ik vind het resultaat wel erg leuk geworden, al had ik graag de bladeren van de kleine bloemetjes een andere kleur groen willen geven, maar ik heb de set met 6 kleurtjes.  Er bestaan ook grotere sets van de Artline Stix.






De tweede plaat die ik met deze Artline Stix kleurde is een plaat geworden uit het prachtige kleurboek van Maria Trolle Botanische Tuin.
In dit kleurboek hebben de stiften gelukkig niets doorgedrukt! Het papier in dit kleurboek is namelijk ook vele malen steviger en dikker van kwaliteit.
Gelukkig in deze plaat is het ook niet streperig geworden, waar ik heel blij mee ben.
In deze plaat heb ook alle kleuren gebruikt die ik heb van de Artline Stix.


Ik vind de Artline Stix erg prettig kleuren, maar ook in gebruik met bijvoorbeeld handlettering of in gebruik van mijn Bullet Journal bijvoorbeeld, misschien kennen jullie het wel!
Deze stiften zijn op waterbasis, dus weinig kans op doordrukken! Natuurlijk wel op dun papier heb je wel grotere kans dat deze doordrukken zoals ik al zei bij de mandala plaat die ik gekleurd heb.
Maar als je met deze stiften kleurt in boeken met stevig en dikker kwaliteit papier zal je er echt geen last van hebben omdat ze op waterbasis zijn!
Ik ben erg tevreden met deze Brushmarkers en zal er nog veel plezier mee hebben.

Wil je ze ook graag uitproberen of hebben? Dat kan!
Ze zijn onder andere te koop bij: www.de-inktpot.com 
Voor de prijs van maar: € 7,99,-

Blog Mandy kleurt
Facebookpagina Mandy kleurt






Geen opmerkingen:

Een reactie posten