Powered By Blogger

maandag 17 juli 2017

To Mum, with love kleurboek

                                            ~ Review To Mum, with love - Mel king - ~


Van Mel King Illustrator van dit superleuke kleurboekje kreeg ik dit kleurboek To Mum, with love toegestuurd om er een recensie over te schrijven.
Ik wil Mel King hiervoor hartelijk danken.
Het is een kleurboek die je eventueel vol kunt kleuren, en daarna geef je hem bijvoorbeeld aan je moeder of oma als moederdag cadeau! Hoe leuk is dat?! Aan het begin in dit boek kan je ook een stukje tekst schrijven.























To Mum, with love is een schattig kleurboekje met allerlei lieve dieren, heel veel bloemen waaronder natuurlijk veel rozen!
Tot in de details getekend wat onze lieve moeders voor ons betekenen, ik vind het een heel mooi kleurboek met ook heerlijk priegelwerk.
Het kleurboek is enkelzijdig bedrukt, wat natuurlijk ook weer heel prettig werken/kleuren is, last van doordrukken zal je dan niet hebben, ik plaats altijd wel een blanco vel ertussen of een stevig stuk karton of kaart ofzo.

Hieronder zal ik een paar leuke platen laten zien uit het kleurboek:


























Zoals je kan zien op de laatste foto: kan je dus een stukje tekst schrijven voor je moeder en onderaan je eigen naam schrijven.








De eerste plaat die ik kleurde uit het kleurboek To Mum, with love is deze leuke theekan geworden die bloemetjes schenkt eigenlijk en heel veel kleur!
Bij deze plaat heb ik lekker veel kleur gebruikt en kleurde ik met mijn kleurpotloden Bruynzeel Expression en Bruynzeel Design.
De kleurpotloden gaan prima op dit papier, wel is dit papier iets van dunner kwaliteit dus ik zou met kleurstiften niet durven kleuren in dit mooie boekje, bang dat ik het dan misschien zal verpesten.







De tweede plaat die ik koos om te kleuren zijn deze 2 lieve vosjes geworden, omringt met bloemen, paddestoelen en een lief kikkertje.
Ook bij deze plaat koos ik ervoor om met kleurpotloden te kleuren.
Ik heb in deze plaat gebruik gemaakt van mijn Koh i Noor potloden en verschillende bruynzeel kleurpotloden.
Het eindresultaat vind ik erg mooi geworden! Vooral met name de twee mooie vosjes.


To Mum, with love kleurboek vind ik erg leuk bedacht, een kleurboek die je helemaal naar eigen inzicht kunt inkleuren en daarna bijvoorbeeld cadeau kunt doen aan je moeder.
Ik ben erg enthousiast over dit kleurboek en zou hem ook zeker aanraden.
Kleur het kleurboek in zoals jij dat wil, en houdt hem voor jezelf of geef hem als hij afgekleurd is cadeau aan je liefste moeder!

Dit boek is te koop bij: www.amazon.com   Prijs van dit kleurboek is: $ 5,99,-
  

  • Paperback: 116 pages
  • Publisher: CreateSpace Independent Publishing Platform; Clr Csm edition (March 25, 2017)
  • Language: English
  • ISBN-10: 1544929927
  • ISBN-13: 978-1544929927
  • Product Dimensions: 8.5 x 0.3 x 8.5 inches 

Blog Mandy kleurt
Facebookpagina Mandy kleurt





Geen opmerkingen:

Een reactie posten