Powered By Blogger

zaterdag 29 juli 2017

Whimsical world volume 2

                                                ~ Review Whimsical world Volume . 2 ~
                                                                 By Robert Roskam


Van Roberts illustrations kreeg ik dit kleurboekje toegestuurd om er een review over te schrijven.
Ik wil Robert Roskam hiervoor danken.
Het is een leuk dun kleurboekje met veel bomen en planten, en vooral allerlei verschillende huizen.





















Informatie van de Facebookpagina van Robertsillustrations (vertaald naar Nederlands):

Whimsical world vol.2 is een kleurboek voor alle leeftijden, met 18 leuke, lichtvoetige, willekeurige illustraties gecreeerd door Robert Roskam.
Dit kleurboek belooft uren plezier voor alle leeftijden. Als je het boek compleet hebt zijn de platen ideaal om ze bijvoorbeeld in te lijsten of te geven als een cadeautje.
Dus pak je kleurpotloden en heb plezier met dit kleurboek, gevuld met plezier en willekeurige illustraties.


Hieronder laat ik een aantal voorbeelden zien uit het kleurboek:







Ik begon met bladeren in dit kleurboek, om een plaat uit te zoeken welke ik zou gaan kleuren, er staan namelijk allemaal leuke platen in dit boek!
Ik koos voor deze plaat, een woonhuis met een poesje voor de deur en mooie planten.
De plaat kleurde ik helemaal in met kleurpotloden ik gebruikte mijn Bruynzeel rijksmuseum blik met potloden in deze plaat.
Het papier in dit boek is wel oke, de kleurpotloden gaan prima. Maar ik ben bewust niet met stiften gaan kleuren in dit boek, daar is het gewoon te dun voor.








De tweede plaat die ik koos uit dit boek is een mooi kasteel, je kan met het trapje naar boven en dan kom je uit op dit prachtige kasteel, natuurlijk helemaal in meisjes kleuren gekleurd want wie droomde daar als klein meisje nou niet van? Ik wel dus!
Ook deze plaat kleurde ik geheel met kleurpotloden in, en wel met Derwent Coloursoft kleurpotloden en Bruynzeel Eurocolor.
De Derwent Coloursoft kleurpotloden kleuren heel fijn op dit papier en hoefde totaal geen druk te zetten.  Ik ben ontzettend blij met het eindresultaat!







Het Whimsical world Volume. 2 kleurboek is een dun kleurboek met 18 kleurplaten in het boek en een voorkant die je ook nog kunt inkleuren, mocht je dat willen.
De kaft is glad en mooi Glossy zowel de voorkant als achterkant.
Het papierkwaliteit is prima om met kleurpotloden erin te kleuren, zelf ga ik niet met stiften aan de gang in het kleurboek omdat ik bang ben dat dat zal doordrukken.
Het kleurboek is enkelzijdig gedrukt, dus als je wel met stiften wilt gaan kleuren dan zou dit wel kunnen. Wel adviseer ik dan om er een blanco vel papier tussen te leggen in verband met doordrukken.
De illustraties in dit boek vind ik echt geweldig en willekeurig zoals de titel in de engelse taal het al zegt.
Robert Roskam is een Nederlandse illustrator die deze platen heeft getekend, maar woont in Engeland.
Nogmaals wil ik Robertsillustrations danken voor dit mooie kleurboek!

Wil jij dit kleurboek ook graag in je bezit hebben? Dan is het kleurboek te koop bij: www.amazon.com      Voor de prijs van: $7,00,-
Of kijk op de Facebookpagina van www.facebook.com


Blog Mandy kleurt
Facebookpagina Mandy kleurt





Geen opmerkingen:

Een reactie posten