Powered By Blogger

dinsdag 10 april 2018

Natura Colouringbook

                                                  ~ Review Natura Colouringbook ~
                                                       Hobbywinkel Diy creations


Van Hobbywinkel Diy creation mocht ik dit Natura kleurboek ontvangen ter recensie.
Ten eerste wil ik natuurlijk Hobbywinkel Diy creations hiervoor hartelijk danken!
Een kleurboek met 64 pagina's om in te kleuren om kalm en relaxed te blijven.






Informatie van Diy creations website:

Spiraalgebonden kleurboek met dikke pagina's (140 gr) afm 19,5x23 cm, 64 pagina´s
Lignine vrij Zuurvrij.
Enkelzijdig platen

Hieronder wil ik een aantal platen laten zien uit het Natura kleurboek:











Een superleuk kleurboek allerlei platen en er zit lekker veel keus in! Er zitten wel 64 verschillende platen in dit boek die je kleur kunt geven, met leuke bloemen, dieren, planten en bomen.
Eerst maar eens bladeren door het kleurboek om een plaat te gaan kiezen die ik wilde gaan kleuren.
Wat ik erg fijn vind aan dit kleurboek is dat het een spiraalband heeft, ik vind dit erg prettig kleuren.
De platen zijn enkelzijdig bedrukt waardoor doordrukken niet zo heel erg is, leg er wel even een blanco vel papier onder ofzo dat deed ik ook mocht je bijvoorbeeld met alcoholmarkers of aquarelpotloden etcetera willen gaan kleuren in dit boek.
Ik koos als eerste een mooie boom uit om te gaan kleuren en heb alle blaadjes verschillende kleuren gegeven, waardoor het een kleurrijke boom is geworden!





Ik heb deze plaat geheel ingekleurd met Docrafts Artiste permanent Dual - tip pens op alchohol basis.
Natuurlijk drukten deze door naar de achterzijde van de plaat, ik heb er een blanco vel papier onder gelegd waardoor er niks kan doordrukken op bijvoorbeeld je volgende plaat.
Het geeft juist wel een geinig effect op de achterzijde.
Zoals je kan zien kleurde ik de bladeren die aan de boom hangen in verschillende kleuren, daar had ik op dat moment zin in, en zeg nou eerlijk: superleuk geworden toch!






De tweede plaat die ik koos om te gaan kleuren is dit leuke uiltje geworden op een tak, ik wilde deze plaat graag gewoon eens simpel houden maar toch ook weer apart was de uil is paars, het is een kleurboek dus dat kan en mag gewoon!
Voor deze plaat koos ik ervoor om deze met kleurpotloden te kleuren en wel met de Caran d'ache Pablo kleurpotloden welke ik ook kreeg ter recensie van Diy creations, hierover later de recensie.
Deze kleurpotloden kleurden heerlijk in dit Natura kleurboek.





De derde en laatste plaat voor nu die ik kleurde in het Natura kleurboek is deze bos bloemen.
Ik kleurde deze geheel met Bruynzeel kleurpotloden ook de achtergrond heb ik gekleurd met een blauwe kleurpotlood.
Mijn oude vertrouwde Bruynzeel potloden kleurden ook erg prettig op het papier in dit kleurboek.
Het blenden met kleurpotloden op het papier van dit boek ging ook erg prettig zoals ik deed bij de bladeren van deze bloemen.




Ik vind het een leuk kleurboek en goed nieuws! Want Hobbywinkel Diy creations heeft meerdere kleurboeken uit deze serie en ik vind ze echt allemaal leuk!
Het kleurboek heeft dikke pagina's 140 gram, en daar houden we geloof ik allemaal wel van!
Enkelzijdig gedrukte pagina's, spiraalgebonden kleurboek wat ik erg handig vind met kleuren.
Ik heb niets negatiefs te vertellen over dit kleurboek, ben er blij mee en zal er nog met heel veel plezier meer platen in gaan kleuren.
En voor de prijs van dit kleurboek hoef je het eigenlijk ook niet te laten.


Het Natura kleurboek is te koop bij: https://diy-creations.nl/
Voor de prijs van:  9,70,-  


Artikelnummer: 19262
Formaat: 19,5 x 23 cm 
Antistress Colouring Book
Pagina's: 64
140 grams papier

Blogpagina Mandy kleurt
Facebookpagina Mandy kleurt





Geen opmerkingen:

Een reactie posten