Powered By Blogger

woensdag 13 maart 2024

Diamond Painting Bloemenkaarten

                                         ~ Recensie Diamond painting Bloemenkaarten ~ 
                                                              F4B Diamond Painting



Van F4B Diamond Painting mocht ik weer een leuke set kaarten gaan Diamond Painten, hartstikke leuk natuurlijk! 
Ik wil F4B Diamond Painting hier uiteraard weer hartelijk voor danken, en ook voor het vertrouwen!
Deze keer kreeg ik een supergave set met 8 Bloemenkaarten om te painten, en wat zijn het een prachtige kaarten zeg! Supertof om te maken en natuurlijk om er eens eentje weg te geven aan een familielid of die ene lieve vriendin, of... Noem het maar op?!



Deze 8 prachtig mooie Bloemenkaarten zitten in de set! Ik was even te voorbarig en was al begonnen met het painten voordat ik er een foto van had gemaakt, maar dit mag de pret niet drukken want nu zie je gelijk al hoe deze 4 kaarten eruit zien als ze klaar zijn! Tof zijn ze geworden toch?! 
Ik vind die eerste met de grotere steentjes heel erg mooi geworden! Natuurlijk krijg je ook bij deze set alles erbij, geheel compleet met een schudbakje, steentjes, wasblokje, pennetje en een paar extra zakjes om je eventuele steentjes die je over houdt weer in te doen, superhandig dus! Daar is ook over nagedacht.


Ik heb zelf ook een hele gave sorteerkoffer, die komt ook bij F4B Diamond Painting vandaan hierin heb ik dit keer de steentjes in gesorteerd. Genoeg buisjes zitten in de koffer dus je kunt alles gemakkelijk kwijt! Wat ook handig is aan die koffer is dat je er ook best wel wat spulletjes in kunt opbergen! Eerder heb ik deze sorteerkoffer ook al op mijn blog staan, als je even opzoekt dan vind je de recensie daar wel van. Hier staat dus ook een uitgebreide uitleg over deze geweldige sorteerkoffer!

Hier even een foto ervan zodat je kan zien hoe het gesorteerd is:  



Natuurlijk krijg je er ook 8 bijpassende enveloppen bij! Wel zo handig natuurlijk zodat je ze ook met de post kunt opsturen!



Hier zie je nogmaals mijn 4 Bloemenkaarten die ik al gemaakt heb, ik vind ze echt superleuk geworden! Mijn peettante bijvoorbeeld wordt altijd heel erg blij als ze zo'n prachtige kaart van me krijgt, dus er gaat natuurlijk sowieso een leuke kaart haar kant op  ;-) Zelf vind ik het stiekem ook erg leuk om een kaartje te krijgen, maar ja wie vind dat nu niet leuk? Er denkt iemand aan je en dat is soms heel belangrijk! 



De andere overige 4 Bloemenkaarten ga ik natuurlijk ook nog even lekker maken, want ze zijn gewoon ontzettend leuk om te maken/painten.

Wil jij ook graag deze set met 8 mooie Bloemenkaarten om te Diamond Painten bestellen? Dan kan je dat via deze link doen: https://f4bdiamondpainting.nl/products/8-delig-bloemenkaarten-1-15x15cm-ronde-steentjes-met-enveloppen

Ik zou zeggen ga even lekker rondneuzen op de pagina van F4B en wie weet kun jij wat leuks voor jezelf bestellen, of misschien wel een leuk cadeautje voor iemand? https://f4bdiamondpainting.nl/








Geen opmerkingen:

Een reactie posten