Powered By Blogger

woensdag 13 maart 2024

Kleurboek Verhalen uit Atlantis - Hanna Karlzon

                                                 ~ Review Verhalen uit Atlantis Kleurboek ~
                                                                       Uitgeverij Mus


Weer een kleurboek van Hanna Karlzon, ik hou ervan! Verhalen uit Atlantis, natuurlijk gaat het kleurboek vooral over de zeebodem, met dus mooie zeedieren en een mooi onderwater wereld!
Ook dit kleurboek met haar illustraties is weer waanzinnig mooi!
Dit kleurboek wil je gewoon hebben als je ook net als ik een echte fan bent van Hanna..



Samenvatting:

Onder de spiegelgladde oppervlakte ligt een sluimerende, verborgen stad te wachten om weer tot leven gewekt te worden. Ga op verkenningstocht over de zeebodem, ontdek ruïnes, koralen, zeepaardjes en schatten in het gezelschap van fantasierijke vissen en zeewezen. Welkom in een onderwaterrijk waar de tijd heeft stilgestaan, welkom in Atlantis!

Verhalen uit Atlantis is het vijfde kleurboek in de serie 'Verhalen uit...' met illustraties van Hanna Karlzon, een van de bekendste en populairste Zweedse kleurboekillustratoren. Hanna maakt gedetailleerde illustraties geïnspireerd door de natuur. In haar werk voegt ze graag droomelementen toe, en creëert ze een wereld tussen fantasie en realiteit.

Hier een aantal platen uit het kleurboek:





Wat staan er weer zoals gewoonlijk fantastische platen in dit kleurboek, met mooie zeedieren, zeeschatten, gewoon een geweldig gaaf onderwater wereld waar jij je heerlijk kunt in gaan onderdompelen met het tot leven brengen van mooie platen!  
Ik ben weer lekker aan de slag gegaan in dit prachtige kleurboek, voor mijn eerste plaat heb ik natuurlijk gekleurd met kleurpotloden. Ik pakte mijn Arteza potloden erbij, kleuren heerlijk op het papier! Lekker zacht en ze blenden samen prima! 




Mijn tweede plaat welke ik kleurde, heb ik met stiften ingekleurd. Ik durfde eigenlijk mijn stiften niet erbij te pakken in dit kleurboek! Toch gewoon gedaan, soms moet je een gokje wagen ;-) En ik moet zeggen dat ik het toch wel heel erg gaaf vind geworden! Ik gebruikte de Staedtler Triplus color stiften.                                                                          En raad eens niets is doorgedrukt of doorgevloeid naar de volgende pagina! Dus daar was ik wel heel erg blij mee! Deze stiften kleurden ook heel erg fijn op het papier! 



En dan mijn derde plaat, als je eenmaal in deze kleurboeken begint vind ik het lastig om niet nog een plaat te kleuren omdat de illustraties echt prachtig zijn! In elk geval heb ik voor deze plaat gekozen om met mijn Brutfuner kleurpotloden te kleuren, het zijn meer pastelkleuren eigenlijk wat je ook wel kunt zien aan de foto! Hele fijne zachte & mooie kleuren! 
Ook met deze plaat ben ik superblij! Ik kies eigenlijk gewoon meestal zelf de kleuren uit, ik leg mijn etui of de doos kleurpotloden voor me neer en dan kies ik de kleuren waarmee ik wil gaan kleuren..



ISBN:9789045328706
Auteurs:Hanna Karlzon
Bindwijze:Hardcover
Extra:64
Natuurlijk wil jij denk ik ook dit kleurboek aan je collectie toevoegen! Dan kun je het kleurboek Verhalen uit Atlantis via deze link bestellen: https://www.uitgeverijmus.nl/producten/9789045328706-verhalen-uit-atlantis


Geen opmerkingen:

Een reactie posten