Powered By Blogger

donderdag 28 maart 2024

Diamond Painting Thema Pasen - Dotty Designs

 ~ Diamond painting Thema Pasen - Dotty Designs & een lief Diamond painting Paas kaartje ~
                                                           Goedkoopste Hobby 


Van Goedkoopste hobby mocht ik deze keer weer eens een leuke Diamond painting maken in het Thema Pasen! Aangezien het namelijk al aanstaand weekend pasen is vond ik het juist wel leuk om dit te doen.
Ook een superlief diamond paint Paaskaartje gemaakt.
Ik vind het dan leuker om ze samen in deze Blog te laten zien!
En natuurlijk wil ik graag ook weer Goedkoopste hobby danken voor het vertrouwen!




Hier zie je de afbeelding van wat het gaat worden, het zit in een handig doosje met alle materialen erbij die je nodig hebt om de diamond painting te maken.


Natuurlijk zit er ook een werkbeschrijving bij, altijd handig maar als je al langer aan het painten bent heb je die niet meer nodig.
Ook laat ik een foto zien van de bakjes waar ik de steentjes in gesorteerd heb.
Erg handig zo! Als je de steentjes in de zakjes laat zitten, geheid dat dat verkeerd gaat en je misschien een zakje laat vallen en dan ben je best wel de klos!
Daarom met vooral een painting groot of klein doe ik altijd alle steentjes uit de zakjes en in bakjes ermee om ze fijn gesorteerd te houden!




Ook laat ik je jullie mijn stappen zien hoe ver ik telkens was, als je steeds een stukje klaar hebt zie je echt hoe leuk die uiteindelijk geworden is als in zijn geheel!







Hier zie je dus op de foto's telkens dat ik een stukje verder ben, de steentjes vind ik ook altijd zo'n mooie glinstering hebben!
Ik vind het mooier om foto's van soms verderweg te nemen of juist van dichterbij zodat je goed kan zien hoe de vorderingen zijn verlopen.
De steentjes in deze diamond painting zijn overigens ronde steentjes!





En dan is hier het eindresultaat, je kan ervoor kiezen om de painting mooi in te lijsten dan heb je met de pasen een hartstikke leuke lijst met het thema pasen en hang 'm op in de woonkamer tijdens de paasdagen bijvoorbeeld. Hartstikke leuk toch?!

Ik vond het superleuk om deze te maken, het is een heerlijke hobby om te doen en lekker rustgevend, ik kan er echt mijn koppie even mee leeg maken.



Dan door naar het Paaskaartje!





Is het kaartje niet te schattig?!  Heerlijk om een diamond paint kaartje te maken ook, je bent er niet uren lang mee bezig namelijk. En het is gewoon fijn om een kaartje zo tussendoor te maken. Ik vind zulke kaartjes dus echt superleuk!





Ook bij dit kaartje zit alles erbij wat je ervoor nodig hebt! Ik heb inmiddels wel een flinke bak vol met die roze pennetjes, want bij elke painting zit er zo'n pennetje bij! Ook die roze waxblokjes heb ik er genoeg van. 






Zoals altijd zijn er genoeg steentjes over in de zakjes, je kan er nog leuke andere dingen mee maken of misschien versieren? Genoeg ideetjes te vinden toch! Tip: plak de zakjes wel even goed dicht met een plakbandje! 

Het resultaat van het lieve paaskaartje mag er ook wezen vind ik! Hartstikke lief geworden zo! En natuurlijk superleuk om dit kaartje dan aan iemand te geven die je graag mag, of versturen kan ook want er zit gewoon ook netjes een envelopje bij!

Wil jij deze ook graag bestellen?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten