Powered By Blogger

donderdag 25 mei 2017

Busch & Van Der Worp - Art Box

                                         ~ Review # Art Box # Van Busch & van der worp ~


Van Busch & van der Worp kreeg ik een doosje opgestuurd, dit is een Art Box #1 om er een recensie over te schrijven, en mijn bevindingen met jullie te delen.
Ik wil Busch & van der Worp hartelijk danken voor deze superleuke Art box!

* Busch & van der worp *

Busch & Van der Worp Art Box #1
Een nieuw concept! De manier om nieuwe producten uit te proberen. Deze Art Box staat in het teken van voorjaar en aquarel. In deze Art Box vind je 3 Neo-colourkrijtjes, een wateroplosbaar waskrijtje, in de kleuren jadegroen, blauw en groenblauw. Er zit een fuchsia Posca in, een donkergele Ecoline Brushmarker, een potje blauwgroene Ecoline, een Koi waterbrushpenseel en een Ansichtkaartenblokje aquarelpapier van Fabriano. Leuke producten om los en door elkaar te gebruiken. Ideaal om mee op pad te nemen!






















In deze superleuke Art box #1 zitten hele leuke spulletjes waar je vanalles mee kunt!
Je kan er vooral mee kleuren maar ook mee tekenen of bijvoorbeeld handletteren zoals met de ecoline brushpen.
In deze Art box zit:
Een Ecoline Brushpen kleur donkergeel
Een Posca stift kleur fuchsia
Een potje Ecoline waterverf kleur groen
Een Koi water brush
3 krijtjes Neocolor Caran d'ACHE in de kleurtjes blauw, donkergroen en lichtgroen
En een watercolour postkaarten boekje.


Ik wist niet wat ik kon verwachten maar ik kreeg een berichtje dat ik een Artbox mocht recenseren voor Busch & van der Worp.
Een Artbox? Wat kan dat zijn! Spannend!
Toen de postbezorger het pakketje aan de deur kwam brengen was ik natuurlijk razend benieuwd wat erin zat!
Ik maakte de Artbox open en wauw, wat leuk!
Wilde er meteen mee aan de slag gaan.


Hieronder laat ik een aantal plaatjes zien wat ik zoal met deze leuke spulletjes uit de Artbox heb gemaakt:


























Op de eerste foto zie je wat ik heb gemaakt, getekend en geschreven.
Met de donkergele Ecoline Brushpen heb ik Hello geschreven, met de fuchsia posca stift heb ik Summer geschreven, een hartje getekend en kleur gegeven.
Met de 3 verschillende kleurtjes krijtjes heb ik ook 3 hartjes getekend en kleur gegeven.
Zoals je kan zien met de 3 krijtjes heb ik alleen getekend en gekleurt verder niets.

Op de tweede foto heb ik alle 3 de krijtjes ook gebruikt, eerst gekleurd en daarna met de waterbrush erover heen gegaan, ik vind het resultaat echt hartstikke leuk!
Met een zwarte fineliner (deze zat niet in de Artbox) heb ik een tekst geschreven, balonnen getekend en vlaggetjes. Dit is dus een leuk verjaardagskaartje geworden!


























Op de derde foto heb ik de Ecoline donkergele Brushpen gebruikt om een tekst te schrijven en wat getekend, dit is eigelijk gewoon een leuk probeersel geworden!
Ik heb met de Koi waterbrush alle delen geblend, dit papier in het postkaartenboekje is echt superdik, daarmee kun je dus makkelijk met water erop werken.
Zoals je ziet de Ecoline Brushpen is makkelijk te blenden met de waterbrush of een gedeelte uit te laten lopen, de fuchsia posca stift is moeilijk te blenden vind ik, omdat deze stift best wel snel droog was op dit papier, waardoor het blenden met de waterbrush dus moeilijk gaat.

Op de vierde foto heb ik een tekst geschreven in grote dikke blokletters, natuurlijk is de tekst Busch Van Der Worp!
Alle letters heb ik geblend met de Koi waterbrush en in deze letters heb ik ook het Ecoline waterverf potje gebruikt, wat is dat fijn spul zeg, vroeger had je deze potjes ook al en het is er nog steeds! Blijft fijn om mee te werken en je kan er hele mooie creaties mee maken.

Ik vond het geweldig om deze onwijs leuke Artbox van Busch & van der worp te mogen recenseren, nogmaals bedankt!

Ben jij nu ook nieuwschierig geworden wat je allemaal met deze leuke spulletjes kunt doen en wil je er graag mee aan de slag gaan?
Dan is deze hele leuke Artbox natuurlijk te koop bij:

busch&vanderworp Voor de prijs van: 25,00,-



Blog Mandy kleurt

Facebookpagina Mandy kleurt

 



 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten