Powered By Blogger

maandag 1 mei 2017

Floral Inspirations Kleurboek

                                       ~ Review Floral Inspirations Coloring Book ~


Van de Kleurboeken-winkel Kreeg ik het Floral Inspirations kleurboek thuisgestuurd om er een review over te schrijven.
Ik wil de Kleurboeken-winkel hiervoor hartelijk danken.
Een kleurboek vol met bloemen en planten.

 



















Informatie van het internet:

Adult colorists will adore these 31 magnificently detailed floral illustrations from a rare 19th-century collection of decorative motifs. The black-and-white gardens of delightful blossoms and plants are just waiting for splashes of color to bring them to life Pages are perforated and printed on one side only for easy removal and display. Specially designed for experienced colorists, "Floral Inspirations "and other Creative Haven(r) adult coloring books offer an escape to a world of inspiration and artistic fulfillment. Each title is also an effective and fun-filled way to relax and reduce stress. 


Hieronder laat ik een aantal platen uit het kleurboek zien:






De eerste plaat die ik koos om te gaan kleuren is een mooie plant met blaadjes en besjes geworden.
Bij deze plaat heb ik gekozen om met stiften te gaan kleuren, de faber castell pitt artist stiften.
De stiften gingen perfect in dit kleurboek en hebben heel iets doorgedrukt op de achterkant van de pagina, geen nood want dit kleurboek is enkelzijdig bedrukt, waar ik heel blij mee ben!
Anders verknal je je plaat aan de andere kant en dit vind ik echt zonde!
Deze faber castell stiften kleuren heel fijn als je de stift recht houd kan je er echt hele fijne dingetjes mee kleuren zoals de fijne rondjes en details in dit kleurboek.




De volgende plaat die ik koos om te kleuren heb ik met kleurpotloden gekleurd.
Ik heb de bruynzeel eurocolor kleurpotloden gebruikt, deze potloden kleurden heel fijn op het papier uit dit mooie kleurboek.
Ook het blenden en kleurverloop maken in de bladeren gaat prima in dit kleurboek met de eurocolor bruynzeel potloden.
Het is veelal groen geworden, maar meestal zijn planten groen, ik heb dus veel verschillende tinten groen gebruikt, en met het eindresultaat was ik toch wel weer heel blij!







Het Floral Inspirations kleurboek kreeg ik toegestuurd van de Kleurboeken-winkel, toen dit kleurboek binnen kwam dacht ik: oei dit wordt een hele uitdaging, met al die kleine fijne rondjes en details.
Ik ben er met veel plezier aan begonnen en ben heel blij met dit mooie kleurboek, vol met allerlei mooie bloemen en planten!
Er staan echt genoeg platen in voor veel kleurplezier.
De Papierkwaliteit van dit kleurboek is ook goed en fijn om te kleuren.
Elke plaat heeft een perforatierand waardoor je dus ook je ingekleurde plaat er goed uit kunt halen en dan mooi kunt inlijsten bijvoorbeeld.
Ook zijn er platen bij die je kan inkleuren en bijvoorbeeld als boekenlegger kunt gebruiken door ze uit te knippen en op een stevig kaartje of karton te plakken.

Wil je ook graag dit kleurboek aanschaffen dan kan dat natuurlijk bij de kleurboeken-winkel op internet of op hun facebookpagina kleurboeken-winkel

De prijs van dit leuke kleurboek bedraagt: 8,95,-


Blog Mandy kleurt
Facebookpagina Mandy kleurt




Geen opmerkingen:

Een reactie posten