Powered By Blogger

maandag 1 mei 2017

Kaarten met spreuken om te kleuren en te versturen

                          ~ Review Kaarten met spreuken om te kleuren en te versturen ~


Van Uitgeverij De Banier Kreeg ik dit leuke kaartenboekje met spreuken om te kleuren toegestuurd om er een recensie over te schrijven.
Ik wil Uitgeverij De Banier hier dan ook hartelijk voor bedanken!
Dit kaartenboekje heeft allerlei kaarten met leuke en pakkende spreuken, leuke plaatjes die je kunt inkleuren zoals je zelf wil.






















Informatie van het internet:

Kleuren als vrijetijdsbesteding voor volwassenen heeft nog niets aan populariteit ingeboet. Na het succes van Kaarten met Bijbelteksten om te kleuren en te versturen van Linda Bikker is er nu een nieuwe uitgave met door haar getekende
wenskaarten om in te kleuren. Op iedere kaart staat een mooie spreuk, wat de kaart én het kleuren meerwaarde geeft.
Gedrukt op dik papier, met ringband. De kaarten kunnen gemakkelijk per stuk uit het boekje gehaald worden.



Hieronder laat een aantal platen zien uit het kaartenboekje:





Het eerste kaartje wat ik koos is een tekst met: God vervult niet al onze wensen, wel al zijn beloften.
Met een mooie omlijsting van allerlei kleinere en grotere rozen.
Ik heb dit kaartje gekleurd met mijn Faber castell pitt artist stiften.
Deze stiften gaan heel fijn over het kaartje, het papier is dik genoeg omdat het kaarten zijn, daardoor dus ook echt lekker stevig karton!
Het eindresultaat van dit kaartje mag er echt wezen, en ben er dan ook erg blij mee.








Het tweede kaartje dat ik koos met de tekst: Het gebed is de sleutel van de ochtend en de grendel van de avond.
Met allerlei leuke bloemetjes, sleuteltjes en hartensloten.
Dit kaartje is gekleurd met merkloze kleurpotloden en glitter gelpennen.
De kleurpotloden gingen ook prima op het papier uit het kaartenboekje, en de glitter gelpennen gaven ook mooie kleuren af en drukten niet door aan de achterkant van het kaartje.







Het derde en laatste kaartje uit dit kaartenboekje wat ik koos om te kleuren is met de tekst: Het hart des mensen overdenkt zijn weg; maar de HEERE stiert zijn gang.
Met een prachtig bloemstuk naast de tekst die ik heb ingekleurd met Caran D'ache Prismalo Aquarelle kleurpotloden.
Dit zijn eigelijk aquarel kleurpotloden, maar je kan er ook gewoon prima zo mee kleuren zonder water erbij te gebruiken en te aqaurelleren.
Deze kleurpotloden geven hele mooie pigment af, zonder hard te moeten drukken!
Het eindresultaat van dit kaartje met deze potloden vind ik ook erg mooi geworden.








Het kaartenboekje met spreuken om te kleuren en te versturen ben ik erg blij mee, er staan echt hele leuke teksten met mooie tekeningen in.
Ik zal er zeker nog vaker een kaartje in gaan kleuren en versturen.
Papierkwaliteit van dit kaartenboekje is natuurlijk geweldig en mooi stevig karton, daardoor kun je dus met allerlei verschillende kleurmaterialen in dit kaartenboekje werken.
Je kan de kaarten er ook heel makkelijk uit halen door de handige perforatierand!
Genoeg leuke kaarten voor uren lang kleurplezier.

Wil jij nu ook graag dit kaartenboekje hebben? Dan kan je dit bestellen bij: debanier.nl
Voor de prijs van maar: 9,95,-

Genre:   Overig



ISBN:9789462785311
Druk:1e druk
Pagina's:  32                                                


Blog Mandy kleurt

Facebookpagina Mandy kleurt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten